خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور:

حل مشکلات اقتصادی همت مردم را می طلبد

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در نشست بصیرتی فرهنگیان کلیبر با اشاره به اینکه در طول انقلاب مردم همیشه در مواقع لزوم به میدان آمده و پشت سر ولایت و انقلاب را خالی نکرده اند، گفت: مشکلات اقتصادی گلوگاه مشکلات کشور شده و همت مردم را می طلبد.
کد خبر: ۸۸۵۲۲۹۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شعبانعلی رمضانیان افزود: با سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی و توجه جدی به کالای داخلی و سرمایه گذاری در جهت تولید مردم می توانند این گلوگاه را نیز فتح کنند.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب بیشتر در خصوص اقتصاد، نفوذ، انقلابی گری بوده است اظهار داشت: انتخاب شعار سال هم به عنوان های اقتصادی نشان این است که کشور از این نظر دچار مشکل است و ما وظیفه داریم هر کس به اندازه توان خود شعار «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» را جامعه عمل پوشانده و اقتصاد مقاومتی را عملی کنیم.

رمضانیان خاطرنشان کرد: مسئولان انتصابی کشور از طریق مسئولان انتخابی منصوب می شوند بنابرین باید در بحث انتخاب بسیار دقیق و آگاهانه عمل کنیم تا اینکه افراد متخصص وکار آمد در امور اقتصادی بتواند وارد میدان مبارزه با مشکلات اقتصادی شود.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور اضافه کرد: کسی که به مردم کشور و به توانایی این مردم باور ندارد نمی تواند اقتصاد مورد انتظار مقام معظم رهبری را پیگیری کند بنابرین باید در انتخابات ریاست جمهوری کسی را برگزینیم که اهل عمل باشد نه شعار و بیشتر به توان داخلی تکیه کند و در مقابل دشمنان مقاوم بوده و متخصصین اقتصادی را در اقتصاد بکار گیرد.

رمضانیان به مشکلات اقتصادی آموزش و پروش اشاره و بیان کرد: مشکلات اقتصادیموجب لطمه زدن به شان و مقام معلم و به تعلیم و تربیت شده استکه این امر در شان نظام اسلامی نیست.

وی ادامه داد: اگر مردم متوجه مشکلات کشور شوند خودشان مشکلات را حل خواهند کرد،وگرنه دشمنان داخلی و خارجی مسائلاصلی را با مسائل فرعی وارونه جلوه خواهند داد تا مردم به میدان نیایند و حق مطلبرا ادا نکنند بر همین اساس باید درهای نفوذ دشمن را ببندیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها