مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان،گفت: پاسداران با بصیرت عمیق و معنویت بالا از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران دفاع می کنند.
کد خبر: ۸۸۵۲۳۰۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان؛ صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و همچنین تقارن آن با ماه شعبان و ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، افزود: شهید مطهری تنها شخصیتی است که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در خصوص ایشان فرمودند: آثار شهید مطهری بدون استثنا، مفید است.

وی، یادآور شد: شهید مطهری مورد تعریف و تمجید معماران انقلاب است؛ شخصیتی است که توانسته با اشرافی که بر موضوعات داشته است، هم دشمن شناس و هم مخاطب شناس باشد، کتابهای شهید مطهری به علت حضوری که در دانشجویان و جوانان عصر خودش داشته است، به نیازهای آن ها پاسخگو است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار، عنوان کرد: دانشجویان و طلاب می توانند از اندیشه های شهید مطهری استفاده ببرند، چرا که پاسخگوی نیازهای علماء و نسل جوان است و اشراف بر توطئه های دشمن دارد.

وی با اشاره به اینکه، ما باید توطئه های دشمن را با بررسی کتابهای شهید مطهری برای جوانان آشکار کنیم، افزود: امروز در یک شرایط حساس قرار داریم و ملت ما در یک امتحان بزرگ یعنی تعیین سرنوشت خود و دادن سکان کشور به یک مرد انقلابی برای پیشبرد انقلاب و رساندن به اهداف بلند شهید مطهری قرار دارد.

این مقام مسئول، تصریح کرد: عقیدتی سیاسی یکی از معاونت های حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج است که کارش ارتقای معنویت و ارتقای بصیرت است و آشنا کردن جوانانی که بناست از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کنند، با معنویت، با عرفان،با آموزه های دینی و دشمن شناسی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، خاطر نشان کرد: پاسداران با بصیرت عمیق و معنویت به دفاع از انقلاب اسلامی می پردازد، به طوری که انقلاب اسلامی امروز توانسته از مرز جغرافیای انقلاب اسلامی ایران فراتر برود و پست های کلیدی جهان را با تفکر در دسترس قرار بدهد به گونه ای که دنیای استکبار به وحشت افتاده است و به این جمع بندی رسیده است که بودن انقلاب اسلامی پایان ابر قدرتی آمریکاست.

ارسال نظرات