در دیدار با خانواده شهدای روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله؛
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: تکریم و دیدار از خانواده شهدا وظیفه همه ما است و باید به فرهنگی در بین مسئولان تبدیل و نهادینه شود.
کد خبر: ۸۸۵۲۳۲۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در دیدار با خانواده شهیدان (حسین و محمدرضا حسنی، مجید ترکمانی و مهدی شریفی) از شهدای روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله گفت: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان رشات‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می کند.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون جان گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌های آنان هستیم، افزود: تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه تک تک افراد جامعه است و این مهم بایستی به یک فرهنگ در بین مسئولان تبدیل و نهادینه شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله از شهدا به عنوان طلایه‌داران و پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت یاد کرد و گفت: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران باعث عزت و پالایش روح انسان می شود. و مسئولان باید همواره در جهت آرمان های شهدا و راه آنها گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهیدان پایمال شود.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد خطاب به خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد: شما از افتخارات کشور ما هستید. مردم ایران نیز همواره نشان داده‌اند که قدردان خون شهیدان هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با سرکشی و دیدار با خانواده شهدا تنها می توانیم به گفتگو با خانواده شهدا بنشینیم و از وجود سراسر معونی این خانواده معظم شدا بهره بگیریم.

گفتنی است که این دیدار در آستانه فرا رسیدن ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و با حضور اعضای نمایندگی ولی‌فقیه رد سپاه روح‌الله انجام شد که در پایان این دیدارها با اهدای هدایایی از خانواده های شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات