خبرهای داغ:
مدير واحد تبليغ و ارتباطات مركز تخصصي نماز خبر داد

اعزام مبلغان نماز به نمايشگاه بين‌المللي كتاب

مدير واحد تبليغ و ارتباطات مركز تخصصي نماز از اعزام مبلغان نماز به نمايشگاه بين‌المللي كتاب خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۲۳۲۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹
اعزام مبلغان نماز به نمايشگاه بين‌المللي كتاب
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام اسماعیل ولی خانی با اشاره به برگزاری دوره 16 ساعته نماز ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: 21 هزار دانشجوی دانشگاه فرهنگیان زیر پوشش این آموزش‌ها قرار می‌گیرند و این دوره از اردیبهشت ماه امسال آغاز می‌شود و تا پنجم خرداد امسال ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با موضوع نمازشناسی در قالب اهمیت، آداب و اسرار نماز، پرسش‌های پرتکرار دانش‌آموزان و شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز آشنا می‌شوند و این طرح توانمندسازی دانشجویان در زمینه نماز را به همراه دارد.

مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز با اشاره به برگزاری جشن تکلیف برای دانش‌آموزان گفت:‌ با هماهنگی و تفاهم‌نامه با وزارت آموزش و پرورش دو دوره جشن تکلیف برای دانش‌آموزان عشایری پسر در استان فارس از روز هفتم تا دهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

 وی عنوان کرد: 400 نفر از دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در این جشن تکلیف شرکت می‌کنند و با موضوعاتی مانند بندگی، تشکر، احکام نماز و تصحیح قرائت نماز آشنا می‌شوند.

ولی‌خانی با اشاره به اعزام مبلغان به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت:‌ ستاد اقامه نماز در نمایشگاه کتاب غرفه دارد که بر همین اساس 10 نفر از کارشناسان و متخصصان نماز اعزام می‌شوند و در زمینه ارائه پاسخ و مشاوره نماز به فعالیت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز، نماز و خانواده، نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی و موانع پایبندی فرزندان به نماز از جمله مباحث مطرح شده از سوی مبلغان است. همچنین غرفه کودک و نوجوان برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان در زمینه نماز ارائه می‌دهد.

ارسال نظرات