مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:
سال گذشته همچنین 220 دقیقه برنامه تلویزیونی از بخش کشاورزی استان زنجان در قالب 11 برنامه 20 دقیقه ای از شبکه های ملی تولید و پخش شده است.
کد خبر: ۸۸۵۲۳۴۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: دانش بنیان کردن بخش کشاورزی از سیاست ها و اولویت های اصلی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به شمار می رود و در این راستا اطلاع‌رسانی نتایج طرح های تحقیقاتی به بهره برداران بسیار حایز اهمیت است.

سهیل نصرتی به ارایه گزارشی از عملکرد یکساله اداره رسانه های آموزشی سازمان پرداخت وافزود: سال گذشته تعداد 190 برنامه تلویزیونی 20 دقیقه ای تهیه و از شبکه استانی پخش شد که در مجموع 3 هزار و 800 دقیقه را شامل می شود.

وی با اشاره به تهیه و پخش 28 هزار و 350 دقیقه برنامه رادیویی در قالب 630 برنامه 45 دقیقه ای اظهار داشت: سال گذشته همچنین 220 دقیقه برنامه تلویزیونی از بخش کشاورزی استان زنجان در قالب 11 برنامه 20 دقیقه ای از شبکه های ملی تولید و پخش شده است.

نصرتی تصریح کرد: تهیه عکس ها و فیلم های آموزشی و ترویجی، تکثیر سی دی، فیلم و فلش، ارسال پیامک های ترویجی، نشریات ترویجی، بروشور، پوستر ، بنر، اطلاعیه فنی، کتاب و بروشور الکترونیکی از جمله روش هایی است که همه ساله برای اطلاع رسانی و ارتقای سطح آگاهی بهره برداران بخش کشاورزی استان زنجان در سطح گسترده به کار گرفته می شود.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از توزیع 3 هزار و 790 جلد نشریات ترویجی طی سال گذشته در بخش کشاورزی استان خبر داد و افزود: سال گذشته همچنین 6 هزار و 500 جلد بروشور، یک هزار و 500 برگ پوستر و بیش از 45 بنر اطلاع رسانی کشاورزی در استان توزیع شده است.

وی با اشاره به ارسال 410 هزار پیامک ترویجی به جامعه کشاورزی استان زنجان گفت: سال گذشته تولید و توزیع اطلاعیه فنی کشاورزی نیز در استان به 5 هزار و 500 برگ رسید.

نصرتی با اشاره به تهیه و توزیع 510 جلد کتاب ترویجی در بخش کشاورزی استان زنجان بیان داشت: سال گذشته همچنین 75 عنوان مواد نوشتاری و 5 عنوان فیلم آموزشی از بخش کشاورزی استان در سامانه Agrilib.ir بارگذاری شده است.

ارسال نظرات