استاد حوزه و دانشگاه:

موفقیت به انتخاب درست سبک زندگی بستگی دارد

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: موفقیت در زندگی بستگی به انتخاب درست سبک زندگی دارد
کد خبر: ۸۸۵۲۳۴۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام کریمی استاد حوزه و دانشگاه در جمع پایوران سپاه ناحیه مقاومت محلات با اشاره به اولویت‌های زندگی و لزوم توجه به آن‌ها برای سعادت در دنیا و آخرت گفت: ارزش های زندگی همانطور که از اسم آنها مشخص است مواردی هستند که بالاترین اهمیت را در زندگی برای ما دارند.

وی سلامت جسم، ثروت، علم و معرفت، فرزند و همسر خوب و انسانی مفید و اثرگذار در جامعه را از اولویت‌های اصلی زندگی برشمرد و گفت: نوع نگاه‌ها به زندگی باید طوری باشد که خیر دنیا و آخرت در آن باشد و ما باید هدف از آفرینش خود را دریابیم.

حجت‌الاسلام کریمی با طرح این سوال که قیمت هر انسان چقدر است؟ و نوع نگرش به زندگی باید چگونه باشد؟ گفت: قیمت آن چیزی است که ما آن را نیکو می داریم و برای آن هدفی واحد و مشترک داریم و نوع نگرش به زندگی باید به گونه‌ای باشد که در هر شرایطی، سختی زندگی را نفهمیم و در سخت‌رین شرایط مقاوم باشیم و مقدار دانایی را زیاد کنیم تا در زندگی هدف ما متعادل باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اگر کسی عالم باشد ارزش آن به مراتب بیشتر از انسان عابد است پس سعی کنیم در زندگی دانا و خادم باشیم و کیفیت خدمت‌گذاری را بیشتر کنیم.

وی افزود: قانون اساسی برای هر شخص بر سه پایه ارزشها، نقشها و ماموریتها استوار است و تعادل در این معادله این سه اصل باعث می شود که زندگی متعادلی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام کریمی در پایان با بیان اینکه سبک زندگی، جلوه تمایز یافتگی و فردیت انسان است، خاطرنشان کرد: موفقیت هر فرد بستگی به انتخاب درست و هوشمندانه سبک زندگی فرد دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات