خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازمان اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

لباس فرم دانش‌آموزان استان همدان در سال 96 ساماندهی می‌شود

مسئول بسیج سازمان اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: با همکاری مسئولین در آموزش و پرورش و اتحادیه خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک همدان، لباس فرم دانش آموزان استان در سال 96 ساماندهی می شود.
کد خبر: ۸۸۵۲۳۸۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شورای امر به معروف و نهی از منکر با محوریت پوشش اسلامی در مدارس و نقش اصلی آموزش و پرورش در پیشبرد آن که با حضور مسئول اتحادیه خیاطان و نمایندگانی از اداره کل آموزش و پرورش در سازمان بسیج دانش‌آموزی برگزار شد.

مسئول بسیج سازمان اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان در این جلسه اظهار داشت: اهمیت پوشش اسلامی در مدارس یکی از دغدغه ها اساسی در جامعه است.

سیدجواد حسینی گفت: با همکاری مسئولین در آموزش و پرورش و اتحادیه خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک همدان، لباس فرم دانش آموزان استان در سال 96 ساماندهی می شود.

وی در ادامه افزود: در این شورا تولیدی های پوشاک استان موظف شدند که از پارچه‌های ایرانی برای دوخت لباس فرم دانش آموزان استفاده کنند.

مسئول بسیج سازمان اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: لباس دانش‌آموزان به گونه‌ای انتخاب شود که متناسب با سن و جنس آنان و با شئونات اسلامی منافات نداشته باشد و فرهنگ غنی ایرانی در دوخت آن رعایت شود.

وی تأکید کرد: نظارت و کمک به تولیدی ها بخوبی صورت گیرد تا از قاچاق اجناسی که وارد بازار می شود جلوگیری شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات