خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) خبر داد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)عنوان کرد: در مجموعه 103 عنوان در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌شود و اینکه بالغ بر 190 نشست بصیرتی و روشنگری در حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۲۳۸۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع)استان قزوین در نسشت خبری که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و معلم برگزار شد،گفت: هرساله به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌های متنوع و مناسبی اجرا می‌شود.
وی افزود: در مجموعه 103 عنوان در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌شود و اینکه بالغ بر 190 نشست بصیرتی و روشنگری در حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.
این مسئول با اشاره به این موضوع که آگاهی بخشی در آستانه انتخابات امری خطیر است عنوان کرد: نشستهای بصیرتی در راستای آگاهی بخشی و روشنگری عموم مردم اجرا خواهد شد.
عدالتی خاطرنشان کرد: به دلیل تقارن هفته عقیدتی و انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در تمامی برنامه های این هفته گفتمان رهبری و توصیه های ایشان در نشست‌ها عنوان خواهند شد.
مسپول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام سجاد(ع) با توصیه به سخنرانان و واعظان در این برنامه ها اذعان کرد: سخنوران و واعظان باید دقت کنند در سخنرانی های خود سلایق و انتخاب شخص خود را به مردم تحمیل نکنند.
این مقام مسول در خاتمه یادآور شد: سپاه در بحث انتخابات از هیچ حزب یا گروهی دفاع نمی کند و تنها وظیفه تبیین و روشنگری را بر عهده دارد.
۱۰۰۳/ت۲۰/ب




ارسال نظرات
پر بیننده ها