خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از وجود 77 مزار شهید در جوار آستان مقدس امام‌زادگان و بقاع متبرکه خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۲۳۹۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن مومنی مقدم، اظهار داشت: به دلیل اعتقادات دینی و باورهای قلبی مردم این استان، بقاع متبرکه امام‌زادگان در خراسان جنوبی از اقبال خوبی برخوردار است و مردم ارادت‌ خاصی به این اماکن دارند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان داشت: به دنبال ارادات مردم متدین خراسان جنوبی به خاندان عصمت و طهارت(ع)، پیکر مطهر تعدادی از شهدای این خطه شهیدپرور در آستان مقدس امام‌زادگان و بقاع متبرکه استان مدفون شده‌ است.

حجت‌الاسلام مومنی مقدم جایگاه شهدا را بسیار رفیع دانست و گفت: خون شهید و مجاهدت‌های این عزیزان در طول انقلاب باعث امنیت و جاودانگی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان با بصیرتی که داشتند مصلحت نظام را بر زندگی و تعلقات دنیوی خود ترجیح دادند و جان خود را در این مسیر نثار کردند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از وجود 77 مزار شهید در جوار آستان مقدس امام‌زادگان و بقاع متبرکه خراسان جنوبی خبر داد و گفت: خدمت به شهدا قدم کوچکی برای ادامه راه شهیدان و قدردانی از گذشت آنها است.

حجت الاسلام مومنی مقدم ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته امسال یادواره شهدای مدفون شده در جوار امام زادگان و بقاع متبرکه برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها