خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:
مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه ریشه مشکلات را باید در انقلابی عمل کردن برطرف کرد گفت: اگر نگاه مسئولین یک نگاه انقلابی در کشور بود امروز مشکلات زیادی در کشور نداشتیم.
کد خبر: ۸۸۵۲۳۹۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد نوفرستی در نشست بصیرتی در جمع مربیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت حوزه فاطمه زهرا(س) بیرجند اظهارداشت: به برکت خون شهدا و رهبری فرزانه انقلاب امام خامنه ای (حفظه الله) است که امروز سایه جنگ در کشور وجود ندارد.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: قدرت مدافعان حرم در کنار سردار سلیمانی و مقاومت مردم سوریه باعث شد که بشار اسد بر سر قدرت بماند.

وی با اشاره به اینکه دولت باید بعد از چهارسال به دغدغه های مردم عمل می کرد، افزود: متاسفانه کارخانه هایی بعد از 30 سال فعالیت، امروز در کشور تعطیل می شود وبه جای تبلیغ کالای ایرانی کالاهای خارجی در رسانه ملی تبلیغ می شود.

نوفرستی با تاکید براینکه امروز یکی از مسائل اصلی کشور حل مشکل اقتصادی است، گفت: اگر نگاه مسئولین یک نگاه انقلابی در کشور بود امروز مشکلات زیادی در کشور نداشتیم.

وی با بیان اینکه گاهی تولید کننده ما به دلیل مشکلات و واردات بی رویه نمی تواند کالای خود را به فروش برساند، عنوان کرد: متاسفانه دولت ها به جای حل مشکل مردم به بازی های سیاسی روی می آورند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان با اشاره به اینکه عرصه نظامی کشور در تحریم دشمنان بود اما با عملکرد شهید تهرانی مقدم امثال این شهید امروز ما در این عرصه موفقیت های بسیار زیادی رسیده ایم، افزود: ریشه مشکلات را باید در انقلابی عمل کردن برطرف کرد.

وی با بیان اینکه امروز عده ای در کشور مردم را به سمت آمریکا گرایش می دهند، متذکرشد: چرا عده ای در کشور مدافع ترامپ شده اند و درنتیجه امریکا می گوید عده ای در ایران از ما می ترسند وبه جای اینکه به سخنان رهبر خود توجه کنند به ما توجه می کنند.

نوفرستی با اشاره به اینکه مردم را نباید از آمریکا ترساند، افزود: امروز امریکا محتاج این است که مشکلات خود را حل کند .

وی با تاکید براینکه هرگاه قدرت خود را به دشمنان ثابت کردیم دشمن درخواست مذاکره کرده است، افزود: هرجا درمقابل دشمن ضعیف عمل کردیم دشمن ما رابه جنگ تهدید کرده است.

نوفرستی تاکید کرد: می توان انقلابی عمل کرد و اگر به دنبال انقلابی می گردیم باید انقلابی انتخاب کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها