خبرهای داغ:
دبیر جبهه پایداری استان همدان:

نتیجه اعتماد به دشمن تحقیر تفکر انقلابی بود/ وضع به‌گونه‌ای شده که مرده‌شور هم گریه می‌کند

دبیر جبهه پایداری استان همدان با بیان اینکه مشکل ما این است که تفکر انقلابی تحقیر شد و از صحنه کنار رفت و این نتیجه اعتماد به دشمن است، گفت: رهبری فرمودند «نامزدها به مردم قول دهند چشمشان به دست بیگانگان نباشد».
کد خبر: ۸۸۵۲۳۹۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی عصر امروز همایش بزرگ مردم همدان در حمایت از کاندیدای اصلح «سید ابراهیم رئیسی» در سالن حضرت ولیعصر(عج) اظهار داشت: رهبری فرموده‌اند هرگاه پشت به قرآن کردیم به مشکل برخورد کردیم و هر گاه به قرآن رو کردیم موفق شدیم.

وی با اشاره به سه اصل قرآنی در سیاست خارجی که در این سه سال گذشته بر آن تاکید شده، افزود: یکی از آنها قاعده نفی سبیل است که بر اساس آن نباید اجازه دهیم هیچ کس بر ما مسلط شود و بر همین اساس علما در طول تاریخ در برابر مستعمرین و مستکبرین ایستادند.

دبیر جبهه پایداری استان همدان ابراز داشت: آنجا که این اصل را نادیده گرفتیم دشمن ما را تحقیر کرد و امروز پس از چهار سال از طرف کشوری مانند جیبوتی هم تهدید شدیم و آن گاه که می خواستیم گذرنامه هایمان ارزش پیدا کند دو سال در سازمان بین الملل نماینده نداشتیم و به مسافران ما را در فرودگاه‌ها برهنه می کنند.

وی با بیان اینکه این همه به علت عدم توجه به ارزش‌های اسلام و قدرت اسلامی است، گفت: امام(ره) فرمود «هیمنه استکبار را در هم شکستیم و نمی گذاریم دیگر در کشور ما دخالت کنند»؛ اما ما این حرف امام را پشت گوش انداختیم.

فلاحی با اشاره به اصل عدم اعتماد به بیگانگان عنوان کرد: در قرآن آمده پیمان دشمنان پیمان نیست و با بی توجهی به این اصل و عبور از خطوط قرمز و عجله کردن؛ تمام قدرت هسته ای خود را جمع کردیم و نتیجه ای نگرفتیم و این نتیجه عدم توجه به هشدارهای ولایت و قرآن بود.

وی ادامه داد: امروز دست ما را از توان هسته‌ای خالی کردند هرچند نیروهای انقلابی آماده احیای این عرصه هستند و با تلاش شما دوباره این عرصه برای استقلال کشور مهیا و غنی می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: با بی‌توجهی به این اصل؛ نیروی انقلابی از صحنه کنار رفت و اجازه ورود به تاسیساتی که خود ایجاد کرده بودند را نداشتند.

وی با بیان اینکه مشکل ما این است که تفکر انقلابی تحقیر شد و از صحنه کنار رفت و این نتیجه اعتماد به دشمن است، گفت: رهبری فرمودند «نامزدها به مردم قول دهند چشمشان به دست بیگانگان نباشد».

فلاحی تصریح کرد: اگر قرار باشد با اقتداری که انقلاب را شروع کردیم ادامه دهیم نباید چشممان به خارج باشد.

وی با بیان اینکه اصل سوم این است که قرآن فرموده یهود و نصاری را به دوستی نگیرید، خاطرنشان کرد: امیرهوشنگ ارجمند گفت مشکل آمریکا با ایران انقلاب اسلامی است که تا برداشته نشود مشکلاتش با آمریکا حل نمی شود؛ وضع این قدر خراب است که مرده شور هم گریه می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات