خبرهای داغ:
هادی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج مراوه تپه با بیان اینکه مسئولین تقوای سیاسی را فراموش نکنند گفت: کسانی که از هر روشی برای موردتوجه قرارگرفتن استفاده میکنند چطور می توانند ادعا کنند که نیت خدمت رسانی به بندگان خدا را دارند.
کد خبر: ۸۸۵۲۳۹۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، مهدی شاهرودیان هادی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج مراوه تپه در واکنش به برخی عملکرهای نادرست درتبلیغات انتخاباتی اظهار کرد: این همه تلاش برای این است که به مردمی که نظیر آنها سخت یافت می شود خدمت شود.

وی افزود: کسانی که از هر روشی برای موردتوجه قرارگرفتن استفاده میکنند و حتی از بی تقوایی سیاسی ودینی اطرافیان و منتسبانشان چشم پوشی میکنند چطور می توانند ادعا کنند که نیت خدمت رسانی به بندگان خدا را دارند.

به گفته شاهرودیان؛ چطور می شود که عده ای با هر بهانه ای که می تراشند برای تخریب طرف مقابل حتی به خودشان اجازه می دهند که به هرچیزی حتی اعتقادات مردم توهین کنند.

این هادی سیاسی خاطرنشان کرد: چرابعضی ها همه ی توجهات را جلب به مباحث اقتصادی می کنند. مردم گله مندند درموارد اقتصادی این یک بحث غیرقابل انکار است. لذا ما دربحث فرهنگی هم آنقدر پیشتاز نیستیم که نخواهیم برای آن برنامه ای داشته باشیم. کسانی که برنامه اقتصادی دارند می بایست برنامه فرهنگی وبرنامه های دیگر خود را نیز ارائه دهند.

شاهرودیان گفت: اگر مسئولینی که وظیفه دارند بر اطرافیان و منتسبانشان نظارت داشته باشند نمی بینند یا خود را در مقابل زیاده گویی ها و خیانت ها به اعتقادات مردم به بی توجهی زده اند، جوانان انقلابی که همیشه در صحنه هستند نباید مقابل این بی احترامی ها و رفتار های تاسف بار سکوت کنند.

به گفته وی؛ وظیفه ی جوانان انقلابی سنگین است و نباید از وظیفه ی مهم خود که روشنگری است غفلت یا کوتاهی کنند تا دیگر ما شاهد این گزافه گویی های بعضی به اصطلاح روشن فکر که نفوذ موریانه ای به مغز و تفکر آنها رسیده است نباشیم یا در مقابل هر بی احترامی آنها واکنش محکم و به هنگام نشان دهیم.

وی افزود: مردم بصیر ایران اسلامی در رصد تبلیغات انتخاباتی نامزد ها فقط به وعده ها توجه نمیکنند و تفکرات انقلابی و معیارهای مقام معظم رهبری درانتخاب فرد اصلح را ملاک قرار میدهند چون که هنوز فرزندان همین نسل جدید انقلاب هستند که دارند برای دفاع از اعتقادات و مرز ایران اسلامی دارند شهید میشوند.  

شاهرودیان ضمن انتقاد از بعضی عملکرد ها گفت: وقتی میشود این همه کار برای جوانان و خانواده ها و عمران و آبادانی ها کرد چرا در سه سال و چندین ماه دیگر این گونه کار نمی شود. کار انقلابی یعنی همیشه دردوره ی خدمت مثل چند ماه آخر دوره خدمت کار شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها