همزمان با سالگرد جهادگر آسمانی حاج عبدالله والی؛
سومین شب خاطره جهادی همزمان با سالگرد جهادگر آسمانی حاج عبدالله والی و با حضور برادر مرحوم حاج عبدالله والی، سردار غلامی رییس سازمان بسیج سازندگی و جمعی از جهادگران غیر ایرانی (خارجی) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۰۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج ، سومین شب خاطره جهادی همزمان با سالگرد جهادگر آسمانی حاج عبدالله والی و با حضور برادر مرحوم حاج عبدالله والی، سردار غلامی رییس سازمان بسیج سازندگی و جمعی از جهادگران غیر ایرانی (خارجی) گروه های جهادی عصر امروز در محل شهادت 72 تن (مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی) به همت خود جوش جمعی از گروه های جهادی برگزار شد.

در این مراسم برادر جهادگر آسمانی حاج عبدالله والی به مرور برخی از خاطرات حاج عبدالله والی در اردوهای جهادی پرداخت، در ادامه مراسم برخی از جهادگران خاطرات خود را از اردوها جهادی طی سال گذشته بیان کردند، از جمله جهادگرانی که در این مراسم خاطره گویی کردند خانم فتحی، آقایان سلیمانی از خوزستان، برکوک و سردار غلامی بودند.

گفتنی است در سومین شب خاطره جهادی گروه سرود نوجوانان بشاگردی به پاس خدمات گروه های جهادی و تلاش های مرحوم حاج عبدالله والی به اجرای سرود در توصیف مقام معظم رهبری و شهداء پرداختند.

در پایان این مراسم پذیرایی به رسم معمول اردوهای جهادی با شام جهادی (آش شله قلمکار) صورت گرفت.



.


ارسال نظرات