خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه استان کرمانشاه خبر داد؛

مراسم صعود ۲۵ هزار نفری به ارتفاعات بازی‌دراز از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: مراسم گرامیداشت سالروز عملیات بازی دراز همراه با صعود ۲۵ هزار نفری به صورت زنده از شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۱۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

سرهنگ فردین قهرمانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در دو روز پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود، اظهار داشت: یادواره شهدای عملیات غرورآفرین بازی‌دراز ساعت 21 روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه در بقعه احمدبن اسحاق(ع) برگزار می‌شود و در این مراسم سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج به ایراد سخنرانی و صادق آهنگران به مداحی می‌‌پردازد.

وی عنوان کرد: صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز از ساعت هفت صبح روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه از دروازه قرآن آغاز و به یادمان شهدای گمنام بازی‌دراز ختم می‌شود و در طول مسیر راویان دفاع مقدس و خادمان شهدا حضور خواهند داشت.

مسئول روابط عمومی سپاه استان کرمانشاه با بیان اینکه همزمان با این مراسم اعزام راهیان‌نور از سراسر کشور آغاز می‌شود، گفت: تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی از کاروانهای راهیان‌نور و شرکت‌کنندگان در این مراسم با همکاری ارتش، بنیاد حفظ آثار و سایر دستگاهها فراهم شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی از کاروانها از چند روز قبل حضور پیدا کرده‌اند برنامه‌های متنوع فرهنگی از حضور راویان در مسیر و در یادمانها، برپایی ایستگاههای صلواتی و تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات