معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

کنار آسیب دیدگان سیل تا پایان مشکلات خواهیم بود

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان‌های آذرشهر و عجب‌شیر، تاکید کرد: تا پایان حل مشکلات در این مناطق، در کنار آسیب‌دیدگان خواهیم بود.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۲۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
محمدصادق پورمهدی در بازدید از فعالیتهای امدادگران در منطقه سیلزده آذرشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حدود یکهزار نفر از نیروهای هلال احمر، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و پدافند هوایی با همکاری مردم در حال جستجو برای یافتن پیکرهای دو نفر از جانباختگان حادثه سیل در آذرشهر هستند.
وی افزود: با همیاری و مشارکت مردم و نیروهای امدادی، تاکنون پیکرهای 20 نفر از مفقودان حادثه سیل در آذرشهر پیدا شده و امیدواریم بهزودی پیکر دو نفر باقیمانده را نیز پیدا کنیم.
پورمهدی خاطرنشان کرد: با مشارکت ادارات و بخش خصوصی، چند دستگاه ماشینآلات سنگین و دو دستگاه فلزیاب نیز در بستر رودخانه مشغول فعالیت هستد و سه دستگاه دیگر نیز اضافه خواهد شد تا کار جستجو با سرعت بیشتری ادامه یابد.
وی با اعلام اینکه پیکر آخرین مفقودی حادثه سیل در روستای چنار عجبشیر پیدا شده است، گفت: نیروهای امدادی فعال در این شهرستان با پایان کار جستجو، به جمع نیروهای امدادی شهرستان آذرشهر پیوستند.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین در بازدید از عملیات بازسازی روستای چنار، گفت: محل اسکان موقت خانوادههای آسیبدیده از سیل آماده شده و آن ها میتوانند تا بازسازی و تحویل خانههای خود اُز این محل استفاده کنند.
وی تاکید کرد: باید با بسیج همه امکانات و تجهیزات و در کمترین زمان ممکن، خانههایی مستحکم برای حادثهدیدگان بسازیم و قبل از فصل سرما آن ها را اسکان دهیم.
پورمهدی افزود: بنیاد مسکن، آب و فاضلاب روستایی، شرکتهای برق، گاز و مخابرات با همکاری فرمانداری، بخشداری و دهیاری باید وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و گزارش روزانه پیشرفت کارها را به دفتر هماهنگی امور عمرانی گزارش کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار