خبرهای داغ:
افتتاح ستاد انتخاباتی روحانی در ایلام دیروز بهانه‎ای شد برای هتک حرمت به امام هشتم شیعیان (ع). در همین راستا مجری این برنامه زبان به سخنانی وهن‎آمیز گشود و متاسفانه با توهین به ساحت مقدس امام رضا (ع) سعی کرد توجه مخاطبان را جهت رای دادن به حسن روحانی جلب نماید.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۳۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان؛توهین به مقدسات شیعیان به بهانههای سیاسی و انتخاباتی در جریان افتتاح ستاد انتخاباتی یکی از کاندیدا ها در ایلام از جمله موضوعاتی بود که دیروز واکنشهای بسیاری را به دنبال داشت.

افتتاح ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها در ایلام دیروز بهانهای شد برای هتک حرمت به امام هشتم شیعیان (ع). در همین راستا مجری این برنامه زبان به سخنانی وهنآمیز گشود و متاسفانه با توهین به ساحت مقدس امام رضا (ع) سعی کرد توجه مخاطبان را جهت رای دادن به حسن روحانی جلب نماید.

گفتنی است که این سخنان موهون با واکنش اکثریت قریب به اتفاق دینداران مواجهه شده که البته این انتظار کاملاً واقع‌بینانه در بین بسیاری از دینداران وجود دارد که قوه قضائیه نیز هر چه زودتر نسبت به این مسئله اقدام نماید. در این راستا طلاب بسیجی حوزه علمیه امام خمینی رحمة الله علیه شهرستان گلپایگان با صدور بیانیه ای ابراز انزجار خود را از این عمال شنیع نشان دادند متن این بیانه به شرح ذیل است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

السلام علی محالّ معرفة الله و مساکن برکة الله

سلام بر چشمه های معرفت خداوند و سلام بر جایگاه های برکت الهی.

با کمال تأسف و تأثر پس از انتشار فیلم و خبر توهین آمیز و بی شرمانه مجری افتتاحیه ستاد انتخاباتی در ایلام به ساحت مقدس و نورانی ثامن الائمه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و جریحه دار شدن احساسات افرادی که از این خبر تلخ و ناگوار مطلع شدند بر خود لازم دیدیم بیانیه جمعی از طلاب بسیجی حوزه علمیه امام خمینی رحمة الله علیه شهرستان گلپایگان را به اطلاع عموم شیعیان آن امام رئوف برسانیم.

با توجه به افکار و مبانی و برخورد جریانی که خود را اصلاح طلب می دانند و داعیه اصلاح نظام اسلامی و اخلاق و قانون را دارند اما بی پروا و بی شرمانه به گفته ها و شعار های دهان پرکن وعوام فریبانه خودشان نیز پایبند نیستند ؛ اینگونه رفتار ها جای هیچ تعجب ندارد .

لازم به ذکر است طرفداران و اطرافیان نامزد و حزب مورد نظر بدانند دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار است در کشور عزیز اسلامی ایران برگزار شود نه در یک جغرافیای لائیک و خالی از دین و اخلاق و مروّت که برای به دست آوردن و جلب آراء عمومی به مقدسات و ضروریات مذهب اهانت کنند . وقتی بزرگان این حزب ٬ نقد امام مسلمین را جائز می دانند و از کربلا درس مذاکره می گیرند و از ادبیات منقلی استفاده می کنند ؛ جای تعجب ندارد که مریدان آنها چنین حرف های سخیفانه ای در محافل خود بزنند .

بدون شک تکرار چنین رفتار ها و گفتار ها به نفع هیچ جریان فکری در کشور نیست و مناسب با فرهنگ غنی اسلام و مذهب باشرافت مردم ایران نبوده و نخواهد بود .

از موضع گیری همه عزیزانی که چشم و دل بیدار در این عرصه ها دارند مخصوصا نماینده محترم ولی فقیه و ائمه جمعه استان ایلام کمال تشکر و قدردانی را داریم .

تقاضای ما از ریاست محترم دادگستری استان ایلام برخورد مناسب قانونی با متخلفین و افراد مورد نظر است. امیدواریم در هیچ برهه ای از زمان ، شاهد اینگونه بی ادبی ها و جسارت ها نباشیم .

بدترین و ورشکسته ترین انسان ها کسانی هستند که دین خود را به دنیای دیگران بفروشند .

در صورتی که مقامات مسئول پیگیری نکنند منتظر اقدام مردم عزیز و ارادتمندان به ساحت مقدّس و نورانی اهل بیت علیهم السلام باشند چرا که:

سلمٌ لمن سالمکم و حربٌ لمن حاربکم .

۱۳۹۶/۰۲/۰۷

جمعی از طلاب بسیجی حوزه علمیه امام خمینی رحمة الله علیه شهرستان گلپایگان

ارسال نظرات
پر بیننده ها