خبرهای داغ:
سردار سلیمانی بابیان اینکه امروزه به‌واسطه جمهوری اسلامی فضایی برای مانور استکبار جهانی وجود ندارد، گفت: انقلاب اسلامی باعث شد هیمنه پوشالی آمریکا درهم‌شکسته شود.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۳۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹


به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ظهر امروز در مراسم بزرگداشت قشر بسیج کارگری ضمن گرامیداشت یاد شهید علی ‌رضاییان شهید شاخص قشر کارگری سال ۹۶ عنوان کرد: شهدا پیامدهای الهی هستند که اتفاق عظیمی همچون پیروزی انقلاب را رقم زدند و از آن حفظ و حراست کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی، بابیان اینکه پیروزی انقلاب برحسب آمار جهانی یک واقعه غیرممکن بود، گفت: سال ۵۶، تعداد ۱۶ اندیشکده آمریکایی گزارشی دادند که در ایران هیچ اتفاقی نخواهد افتاد براین اساس آمریکا در مقطعی ژنرال هایزر را به ایران فرستاد تا قدرت ایران را مهار کند، ازاین‌رو حضرت امام ‌فرمودند: جمهوری اسلامی موهبتی الهی بود که خدا به ملت ایران عطا کرد.

وی افزود: این موهبت الهی رقم نخورد مگر با بذل جان شهدای جان‌برکفی که درراه مبارزه با طاغوت از هیچ‌چیز نترسیدند و تمام‌قد جهاد کردند که یکی از پیامدهای خون شهدا پیروزی انقلاب اسلامی بود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بابیان اینکه آمریکا از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای متوقف کردن آن بکار گرفت، خاطرنشان کرد: آمریکا ۱۰ سال تمام‌وقت خود را صرف توطئه‌های مختلف کرد اما مردم ما با دستان خالی به پیروی از ولایت‌فقیه به میدان آمدند و برای خنثی کردن این خصم، شهدای فراوانی را تقدیم نظام کردند که هیچ‌یک آموزش نظامی ندیده بودند اما هرکدام امروزه تجلی‌گاه افتخار عزت و ولایتمداری است.

سردار سلیمانی تاکید کرد: این دوران ۱۰ ساله پیامدهای فراوانی شامل حفظ امنیت ملی مقتدرانه و پایدار را به ارمغان آورد که علاوه بر تأمین امنیت یک قدرت بازدارندگی را به کشور ما افزوده است و ما همه این دستاوردها را مدیون خون پاک شهیدان هستیم.

این مقام ارشد سپاه اصفهانبابیان اینکه امروزه به‌واسطه جمهوری اسلامی فضایی برای مانور استکبار جهانی وجود ندارد، افزود: انقلاب اسلامی باعث شد هیمنه پوشالی آمریکا درهم‌شکسته شود و در دید مردم جهان دیگر ابرقدرت نباشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اظهار اینکه رئیس‌جمهور فعلی آمریکا به دنبال زنده کردن این هیمنه ازدست‌رفته است، گفت: شلیک ۵۹ موشک به سوریه به منظور زنده کردن اقتدار آمریکا است اما بلافاصله بعدازاین اقدام کشوری همچون کره نیز در مقابل استکبار موضع می‌گیرد و این نشان‌دهنده آن است که به برکت خون شهدا، حیثیت ازدست‌رفته آمریکا به‌هیچ‌وجه بازنخواهد گشت.

سردار سلیمانی با اشاره به مشکلات موجود در کشور اذعان کرد: هرکجا با عدم موفقیت و پسرفت مواجه شدیم ناشی از فاصله گرفتن از آرمان‌های امام و تخطی از دستورات رهبر معظم انقلاب است براین اساس اگر می‌خواهیم مشکلات را برطرف و در همه زمینه‌ها موفق شویم باید همچون شهدا از دستور ولایت پیروی کنیم که اگر چنین شود به‌سرعت نوار پیروزی را خواهیم پیمود چنان‌که این یک وعده الهی است که اگر خدا را یاری کنید شمارا یاری خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه امروزه دنیا با ما درنبرد اقتصادی است، افزود: در این نبرد نیز همچون نبرد نظامی با تکیه بر توان و دانش بومی می‌توان بر دشمن فائق آمد چنان‌که در همین اصفهان در زمینه‌های مختلف شاهد نخبگان علمی و دستاوردهای چشم‌گیر بوده‌ایم که به دلایلی امکان رسانه‌ای کردن آن وجود ندارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بابیان اینکه رتبه علمی ایران در برخی سال‌ها ۱۱ برابر سرعت ‌متوسط جهانی بوده است، گفت: باوجود این‌همه پیشرفت در زمینه اقتصادی هم می‌توانیم موفق شویم اما راهش این است که‌ نگاه از بیرون به داخل کشور معطوف شود و با کمک به راه‌اندازی و فعال کردن کارخانه‌های داخلی از استعدادهای داخلی بهره‌مند شویم.

سردار سلیمانی با ابراز تأسف از فرهنگ ضعیف مصرف کالای داخلی، عنوان کرد: وقتی مشاهده می‌کنیم که کالای داخلی با برند خارجی به‌خوبی به فروش می‌رسد این را نتیجه می‌دهد که کیفیت کالا بد نیست ولی ما با خلأ فرهنگی در این بخش مواجه هستیم.

وی با اشاره به جوسازی‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی ابراز کرد: این جوسازی‌ها نشان از قدرت نظام جمهوری اسلامی دارد چراکه‌ دشمن می‌داند اگر جمهوری اسلامی در زمینه اقتصادی الگو شود تمدن اسلامی شکل خواهد گرفت و این همان چیزی است که غرب از آن هراس دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تأکید کرد: ملت ما باور دارد که می‌تواند آمریکا را در همه عرصه‌ها شکست دهد و ان‌شاءالله این امر به‌زودی محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها