خبرهای داغ:
جمعی از طلاب حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا به عمل شنیع توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) شدند.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۵۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
برخورد دستگاه قضا با توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع)/باید جوابی قاطع به یاوه گویی‌ها داده شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این بیانیه که به امضای جمع کثیری از طلاب رسیده آمده است: با کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که فردی یاوه سرا در استان ایلام در افتتاحیه ستاد آقای حسن روحانی و در حضور نایب رئیس مجلس به ساحت مقدس ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) اسائه ادب کرده است.

در این بیانیه آمده است: این گونه توهین‌ها بی سابقه نبوده است؛ در دوران اصلاحات هم شاهد بودیم که افرادی از همین قماش زیارت عاشورا را مانیفست خشونت می‌خواندند و مدعی شدند که حتی می‌توان علیه خدا هم تظاهرات کرد!!!

در این بیانیه تصریح شده است: ما طلاب حوزه علمیه قم این جنایت بزرگ را به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله (عج) و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنیم و از جمیع مستضعفان و مسلمین جهان و ملت شریف ایران به ویژه مراجع معظم تقلید و علمای اعلام و مردم شریف استان ایلام خواهشمندیم که جوابی قاطع به این یاوه گویی بدهند تا دیگر کسی نتواند به مقدسات مسلمین کوچکترین اهانتی کند.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: از دستگاه قضا هم می‌خواهیم که سریع و به صورت قاطع با این عمل شنیع برخورد کرده تا درس عبرتی برای سایر خناسان شود.

ارسال نظرات