امام جمعه سمنان گفت: کاندیداهای انتخاباتی امروز باید بیش از هر زمان دیگری اخلاق اسلامی را رعایت کنند.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۲۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در جمع شماری از مردم و مسؤولان استان سمنان اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در پیش است و کاندیداهای انتخاباتی امروز باید بیش از هر زمان دیگری اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: رقابت‌های انتخاباتی باید پرشور و بانشاط باشد؛ اما نامزدهای انتخاباتی اخلاق را نیز در سخنان، تبلیغات و رفتارهای خود رعایت کنند.

امام جمعه سمنان بیان کرد: دین مبین اسلام با تخریب و توهین مخالف است و رقابت‌های انتخاباتی باید از این آفت‌ها دور باشد و همه توانمندی‌ها و برنامه‌های خود را بگویند و البته اشکالات نیز برای رفع بیان شود.

شاهچراغی ادامه داد: نشست‌ها تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی و هواداران آن‌ها باید دور از توهین و تخریب باشد و همه به این امر توجه کنند.

امام جمعه سمنان زمینه‌سازی برای حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مورد تأکید قرار داد و گفت: نخستین و مهم‌ترین وظیفه همه مردم و مسؤولان، زمینه‌سازی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو است.

شاهچراغی اضافه کرد: توجه به خواسته‌های مردم و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی که اکنون وجود دارد، باید در صدر برنامه‌های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره مدافع حریم ولایت و حافظ نظام اسلامی بوده‌اند، گفت: مردم هر زمان که احساس کرده‌اند به حضورشان در میدان نیاز است، وارد عمل شده و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: مردم کشورمان بار دیگر با حضور پررنگ خود پای صندوق‌های اخذ رأی در انتخابات آتی از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها