خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: دشمنان در صدد ضربه به بسیج هستند چرا که فهمیده اند قدرت اسلام و ایران بسیج همگانی است .
کد خبر: ۸۸۵۲۵۲۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، در دومین روز از رزمایش امداد و نجات مدافعان حرم و اولین شهید مدافع حرم شهرستان آزادشهر شهید احمد غلامی صبحگاه مشترک بسیجیان گردانهای بیت المقدس این شهرستان در سپاه پاسداران آزادشهر برگزارشد.
در این صبحگاه حجت الاسلام رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در سخنانی بصیرت دینی و بصیرت سیاسی را دو عامل پیروزی ملت ایران برشمرد و گفت: امروز ملت بصیر ایران اسلامی با توکل برخداوند وتکیه بر اراده قوی ملت ایران بحمدالله توانسته است در زمینه های گوناگون پیشرفتهای چشمگیر دست پیدا کند.
وی تمسک به قران و اهل بیت(ع) را مایه عزت و سربلندی برای جامعه اسلامی دانست و گفت: اگر عزت میخواهیم بدانیم که عزت برای خداست عزت در دفاع از مستضعفین هست .
حجت الاسلام رعایتی از ولایت فقیه بعنوان ستون خیمه نظام یاد کرد و افزود: سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی بدلیل پیروی از خط ولایت فقیه میباشد واین را دشمنان ملت ما بخوبی درک کرده اند و قاطبه وصایای شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه هست .
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان بسیج را مظهر شجاعت و ایثار اخلاص دانست و گفت: دشمنان در صدد ضربه به بسیج هستند چرا که فهمیده اند قدرت اسلام و ایران بسیج همگانی است .
وی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای انقلاب اسلامی اشاره و بر حضور حداکثری مردم در این انتخابات تاکید کرد وگفت:  همه باید با حضور حداکثری  در این انتخابات سرنوشت ساز شرکت و با بصیرت به کسی رای بدهیم که در جهت عزت ، اقتصاد و معیشت مردم گام بردارد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها