نماینده ولی فقیه در لرستان:

ایجاد شغل وظیفه دولت و حکومت است

وی با بیان اینکه آمار بالای بیکاری در لرستان برازنده مردم این استان نیست، گفت: ایجاد شغل وظیفه دولت و حکومت است.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۳۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ سید احمد میرعمادی در نماز جمعه این هفته خرم آباد این شهر با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت : مناظره های زنده انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری، فرصتی مناسب برای بیان راه حل های مشکلات کشور است.

وی افزود: نامزدها در مناظره های زنده تلویزیونی باید توجه کنند که مبادا این مناظره ها فرصتی برای تاختن و تخریب به یکدیگر باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: اشتغال و تولید با تکیه بر ظرفیت های داخلی امکان پذیر بوده و این موضوع، یک رهنمود راهبردی در تبلیغات انتخاباتی است.

وی بیان کرد: مردم منتظر هستند تا بدانند نامزدها چه برنامه هایی دارند و چه کسی قدرت، مدیریت و صداقت را برای انتخاب شدن دارد.

امام جمعه خرم آباد رعایت تقوای سیاسی و صداقت و درستی در عمل و گفتار را از انتظارات مردم از نامزدها دانست و گفت: نامزدهای انتخاباتی نباید از ارزش های غربی تبعیت و روش های اسلامی را دنبال کنند.

وی با اشاره به یازدهم اردیبهشت شهادت آیت الله مطهری و روز معلم گفت: رسالت معلمی، رسالت انبیا است و معلمان از جایگاه و منزلت پیامبران برخوردارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: معلمان باید ارتقای توان علمی، خلاقیت و نوآوری دانش آموزان را مد نظر قرار دهند.

وی آموزش و تعلیم برای تولید و اشتغال را از وظایف معلمان دانست و گفت : معلمان باید چرخ اشتغال و تولید را در دوران نوجوانی به حرکت در آورند.

آیت الله میرعمادی اظهار داشت : مهم ترین منبع برای تعلیم و تربیت دینی، کتاب های استاد مطهری می باشند که در حال حاضر مورد بی مهری و کم توجهی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به هفته کار و کارگر و تبریک این روز به جامعه کارگری خاطر نشان کرد: کارگر سنگر اقتصادی را می چرخاند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود : شعار سال از سوی مقام معظم رهبری نقش عمده ای در تولید و اشتغال دارد و باید به این موضوع توجه ویژه ای شود.

وی با بیان اینکه آمار بالای بیکاری در لرستان برازنده مردم این استان نیست، گفت: ایجاد شغل وظیفه دولت و حکومت است.

آیت الله میرعمادی افزود: اکنون برخی از کارگران وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند و نگرفتن مطالبات چندماهه این قشر قابل تحمل نیست.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به روز جانباز و پاسدار گفت: امام حسین (ع) با نهضت و قیام خود اسلام را زنده نگه داشته است و پاسداران با الگوگیری از این امام همام باید مظهر ایمان، شجاعت و ایثار باشد.

آیت الله میرعمادی خاطر نشان کرد: در هر کجا کشور خطری را از سوی دشمن احساس کند، سپاه و پاسداران در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از ارزش ها و دستاوردهای اسلامی دفاع می کنند.

انتهای پیام /ز


ارسال نظرات