امام جمعه ازنا :

سپاه پاسدارن تاثیر گذاترین نهاد انقلاب اسلامی است

امام جمعه ازنا گفت : سپاه پاسدارن تاثیر گذاترین نهاد انقلاب اسلامی است و وظیفه اصلی سپاه پاسداران براساس قانون اساسی کشور حفظ و صیانت از دستاورده ای انقلاب اسلامی است .
کد خبر: ۸۸۵۲۵۴۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت الاسلام ولامسلمین شاه چراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ازنا ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت : سپاه پاسدارن تاثیر گذاترین نهاد انقلاب اسلامی است و وظیفه اصلی سپاه پاسداران براساس قانون اساسی کشور حفظ و صیانت از دستاورده ای انقلاب اسلامی است .

وی با اشاره به این که انتخابات ریاست جمهوری در خلال انتخابات شوارای شهر و روستا است افزود: نباید از انتخابات شوارای های شهر و روستا غافل شد.

امام جمعه ازنا انتخابات شوارای شهر و روستابسیار مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: باید افرادی انتخاب شوند که در شهرسازی و عمرانی و ... تخصص داشته باشند تا بتواند مشکلات شهری را حل کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان در مورد انتخابات ریاست جمهوری براساس بیانات رهبری معظم انقلاب گفت: رئیس جمهور باید نگاهش به ظرفیت های داخلی کشور و جوانان باشد

وی تصریح کرد: اگه امروزه در کشور پیشرفتی حاصل گردیده است دلیلش نگاه به ظرفیت های داخلی کشور است.

حجت الاسلام ولامسلمین شاه چراغی گفت : نباید نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای رای جمع کردن در جامعه دستاورهای 38 ساله کشور را زیر سوال ببرند.و هشدار دادند که دشمنان سعی در دو قطبی سازی انتخابات دارند و باید همه ما هوشیار و بیدار باشیم.

انتهای پیام /ز
ارسال نظرات