خبرهای داغ:
حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری حق مردم است، تصریح کرد: شرکت مردم در انتخابات قدرت مردم را نشان داده و اگر همه یکصدا باشند کشور را از گزند دشمنان مصون خواهد ساخت.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۵۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان امام جمعه اردستان اظهار کرد: ما مسلمانان اگر ادعا داریم که شیعه هستیم باید خود را در اعیاد ائمه هم نشان داده و با نصب پرچم و چراغانی بر سردرب خانه ها و مغازه ها پیشرو باشیم.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع این شهر گفت: حواسمان باشد که به بهانه  مراسم جشن ائمه  و با پخش آهنگها  و سرودهای مشکل دار ائمه را از خود برنجانیم و مرتکب گناه شویم.

وی  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولان که انقلاب را گوشه ای از انقلاب نبوی نام برده اند تصریح کرد: انقلاب اسلامی برکت هایی داشته که دشمنان مجبور شده اند دشمنی شان را بیشتر کنند.

خطیب جمعه با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری حق مردم است، تصریح کرد: شرکت مردم در انتخابات قدرت مردم را نشان داده و اگر همه یکصدا باشند کشور را از گزند دشمنان مصون خواهد ساخت.

امام جمعه اردستان ابراز امیدواری کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمایش کردند شش نامزد ریاست جمهوری  در صورت پیروزی در انتخابات نگاهشان به مردم و درون کشور باشد.

دهشیری تصریح کرد: مردم در انتخابات ریاست جمهوری هر کس را تشخیص دهند که عملکرد بهتری دارد انتخاب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کاندیداها چه در ریاست جمهوری و چه در شوراهای اسلامی شهر و روستا  سعی در تخریب یکدیگر برای رأی آوری نکنند، تصریح کرد:  مردم کار شما کاندیداها را قضاوت خواهند کرد، لذا برای پیاده کردن سیره علوی به دروغ و اتهام روی نیاورید.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه کاندیداها با در نظر گرفتن و حرمت نگه داشتن  شأن نظام جمهوری اسلامی صحبت  می کنند، تصریح کرد: کاندیداها اگر در طراز انقلاب بودند  مردم هم آنها را انتخاب خواهند کرد.

دهشیری با اشاره به نهم تا ۱۵ اردیبهشت که روز شوراها و هفته شهروند نامگذاری شده، تصریح کرد:  شوراها بهترین فرصت است تا برای رأی آوری صداقت و راستگویی خود را با اخلاق در تبلیغات انتخاباتیشان ثابت کنند.

خطیب جمعه با بیان اینکه  یازدهم و دوازدهم اردیبهشت روز کار گر و روز معلم نامگذاری شده، تصریح کرد:  اعتلای هر کشوری در گرو کار و کارگر و علم و دانش است.

وی با بیان اینکه اگر کار گر نباشد چرخ اقتصادی کشور نمی چرخد و فعالیتی نداریم، تصریح کرد: کشاورزان، صنعتگران و مهندسین فنی هم از مشاغل مهم این شغل قرار می گیرند.

دهشیری با تسلیت شهادت سریازان ناجا در مرز پاکستان از مسئولان خواست  تا به این موضوع رسیدگی کرده وکشور پاکستان هم ضمن مسئولیت شناسی پاسخگو باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها