مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوه
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: جامعه ما هنوز به درس گرفتن از سیره عملی و اندیشه‌های زلال آن شهید مطهر نیاز مبرم دارد.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۵۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸

حجت‌الاسلام صادق شعبانپور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری گفت: امروز در حالی 12 اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری آن فیلسوف متفکر را گرامی می داریم که جامعه ما هنوز به درس گرفتن از سیره عملی و اندیشه‌های زلال آن شهید مطهر نیاز مبرم دارد.

وی افزود: هر چه از زمان شهادت آن عزیز می گذرد، شاهد آثار و برکات معنوی و فکری تازه‌تری از آن عالم مجاهد و احیاگر ارزش‌ها و فضیلت‌های دینی و انقلابی هستیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: این حکیم الهی و عارف عامل با همه ظرفیت عظیم علمی، فلسفی و معنوی کم نظیر خود توانست در مقابله با جریانات الحادی، انحرافی و التقاطی که کیان اندیشه‌های اسلامی را تهدید می‌کرد، دست به جهاد فکری گسترده و همه جانبه‌ای در دوران غربت و مظلومیت اسلام و امام بزند که شهد آن کام جوانان انقلابی و مومن دوران مبارزه و انقلاب را شیرین کرد و سرانجام نیز خون پاکش در این راه تقدیم اسلام ناب و انقلاب اسلامی شد.

حجت‌الاسلام شعبانپور با اشاره به اثرگذاری سخنان شهید مطهری بر بیداری جامعه گفت: طنین فریادهای آن خطیب توانا در خطابه‌های حماسه حسینی که در تبیین امر به معروف و نهی از منکر به عنوان هدف اساسی قیام سید الشهداء از اعماق جانش بر می‌خواست هنوز در گوش‌های‌مان شنیده می‌شود.

وی افزود: که ما پاسداران، که شاگردان فکری مکتب این شهید بزرگوار هستیم را فرا می‌خواند که باید یرای اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر قیام نماییم و در این راه از سرزنش و ملامت احدی نهراسیم آنگونه که خود نیز از تهدید و تقدیم جانش نهراسید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به نامگذاری روز شهادت این عالم شهید به نام روز عقیدتی سیاسی تصریح کرد: فلسفه و رمز نامگذاری این روز به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است.

حجت‌الاسلام شعبانپور خاطرنشان کرد: تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسان‌هایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیشبرندگی انقلاب نقش فعال ایفا نماید و در عرصه‌های مختلف حتی اقتصادمقاومتی که از دغدغه‌های مهم و مطالبه جدی رهبری معظم حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) است، پیشگام باشد.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های هفته عقیدتی سپاه ناحیه شهرستان ساوه گفت: همایش گرامیداشت شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، مراسم دیدار با امام جمعه محترم شهرستان ساوه، برپایی نشست‌های علمی، سیاسی و بصیرتی و برگزاریی محافل روشنگری، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و قرائت زیارت عاشورا در گلزار شهدا و اجرای مراسم سپاس معلم از جمله برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات