امام جمعه موقت شهرستان ساری:
مومن واقعی کسی است که در بیان وعده‌های خود به مردم پایبند بوده و هیچگاه بدقولی نکند/این ماه دارای فیوضات و برکات بسیاری بوده و ولادت‌های این ماه بسیار با عظمت است.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۵۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد قاسمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه ساری با اشاره به اینکه ملت ایران در آستانه آزمون دیگری قرار دارد، اظهار داشت: ملت همواره در تمام بزنگاه‌های سیاسی و اجتماعی همواره مدافع ارزش‌ها بودند و بار دیگر با حضور پرشور خود در حماسه حضور 29 اردیبهشت، توطئه‌های استکباری را نقش برآب خواهند کرد.

امام جمعه موقت ساری با دعوت مومنان به تقوای الهی تصریح کرد: مومن واقعی کسی است که در بیان وعده‌های خود به مردم پایبند بوده و هیچگاه بدقولی نکند.

قاسمی با بیان اینکه دشمن برای ایجاد خدشه در انتخابات 29 اردیبهشت برنامه‌ریزی کرده است، افزود: حضور با شکوه ملت ایران در این روز تاریخی، صحنه باشکوهی را برای جهانیان خلق خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید زمینه حضور آگاهانه مردم را در انتخابات فراهم کنند، گفت: نباید با وعده‌های دروغین، سرنوشت شهرها و روستاها زیرسئوال برود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به حلول ماه شعبان، از این ماه به عنوان مقدمه ماه رمضان یاد کرد و گفت: این ماه دارای فیوضات و برکات بسیاری بوده و ولادت‌های این ماه بسیار با عظمت است.

قاسمی با بیان اینکه جشن‌های اعیاد شعبانیه با شکوه خاصی در ایران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مردم استان علوی تبار مازندران در برپایی مراسمات معنوی پیشتاز هستند.

وی با اعلام اینکه جشن پیروزی ملت در حماسه حضور اردیبهشت 96 در ماه با برکت شعبان متبلور خواهد شد، گفت: منتخبان مردم در ریاست جمهوری باید پایبند قانون بوده و وعده‌های خود را عملی کنند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مشکل امروز جامعه رفع مشکلات اقتصادی و زدودن بیکاری است، افزود: باید نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در این راستا نقش آفرینی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها