حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها را محکوم کرد و گفت: اهانت به امام مصداق ارتداد است و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری نامزدها باید به مردم قول بدهند نگاه‌شان به ملت باشد نه بیرون از مرزها .
کد خبر: ۸۸۵۲۵۷۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بهنمیر با تبریک روز پاسدار اظهار کرد: به حق باید ولادت امام حسین (ع) را روز پاسدار بنامیم برای اینکه امام حسین(ع)بزرگ پاسدار قرآن و اسلام عزیز است که تمام داشته‌های خود را در راه هدف اهدا کرد.   
وی با گرامیداشت روز کار و کارگر گفت:  در اسلام کار و کارگر از جایگاه بالایی برخوردار است به گونه‌ای که اسلام، کار را نوعی عبادت دانسته است، وظیفه دولت حمایت از کارگران و کشاورزان است و دفاع واقعی از کارگران زمانی شکل می‌گیرد که از کالاهای قاچاق به کشور جلوگیری شده به تولید و اشتغال آسیب وارد نشود.
امام جمعه بهنمیر با اشاره به مساله انتخابات خاطرنشان کرد: مبنای تبلیغات انتخاباتی باید آگاهی‌بخشی باشد نه هیاهو و جنجال، شرکت در انتخابات هم حق است ، هم وظیفه شرعی و ملی و آرای مردم  حق‌الناس است و مسئولان باید از آن صیانت کنند.
شریف‌تبار همچنین اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها را محکوم کرد و گفت:  اهانت به امام مصداق ارتداد است و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری نامزدها باید به مردم قول بدهند نگاه‌شان به ملت باشد نه بیرون از مرزها .
ارسال نظرات
پر بیننده ها