خبرهای داغ:
امام جمعه بندرگز؛

عده‎ای فتنه‎گر با طرح آزادی بیان در حال طراحی پروژه خطرناک هستند

امام جمعه بندرگز گفت: عده‎ای فتنه‎گر با مطرح کردن مسائلی همانند آزادی بیان در حال طراحی پروژه‎ای خطرناک هستند تا به وسیله آن به طمع‎های دنیوی و حیات حیوانی خود دست یابند
کد خبر: ۸۸۵۲۵۹۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت‎الاسلام سیدابوالفضل حسینی ظهر امروز در خطبه‎های عبادی سیاسی نماز جمعه بندرگز، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و با گرامیداشت روز پاسدار، اظهار کرد: پاسداران با موفقیت در عرصه‎های مختلف اعم از ایجاد امنیت،  عرصه اقتصادی،  عملیاتی کردن شعار اقتصاد مقاومتی، تولید بنزین داخلی با افتتاح فازهای پارس جنوبی «ما می‎توانیم» را اثبات کردند.
وی با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی، بیان کرد: متأسفانه گاهى اوقات در كشمكش‎ها و مباحثات سياسى در حق كلمات و واژگانى كه چه‌بسا از مفهوم مثبت و ارزشى نيز برخوردار است، ظلم و اجحاف صورت می‎گیرد.
امام جمعه بندرگز ادامه داد: در اين ميان با این اقدامات که افرادی با هدفی مرموز به بازى گرفته مى‌شوند، يا در اقدامى موازى مورد سوءاستفاده قرار مى‌گيرند و يا آن‌كه به‌ناحق به مسلخ برده مى‌شوند تنها مردم هستند كه دچار تزلزل و ترديد خواهند شد.
حسینی با اشاره به بیان کردن مباحثی از جمله ایجاد تعامل با دنیا، توضیح داد: اگرچه ایجاد تعامل با دنیا در نگاه ابتدایی مطلوب به نظر مى‌رسد اما وقتی با نيت‌ها و انگيزه‌هاى سياسى همراه می‎شود رعایت برخی نکات مهم از جمله، رعایت احترام متقابل و حفظ عزت ملی و حسن همجواری باید مورد توجه باشد.
وی با طرح یک سؤال، گفت:  آيا تاکنون تعاملى وجود نداشته كه اكنون با ادبياتى انحصارى، تعامل با دنيا از افتخارات و دستاوردهاى دولت فعلی عنوان می‎شود؟
امام جمعه بندرگز با اشاره به سیاست‎های استکبارستیزی و دفاع از مظلوم در کلام و سیره امام راحل و مقام معظم رهبری،  تأکید کرد:  ايران اسلامى تنها با یک كشور آن ‌هم شيطان بزرگ آمريكا و البته كشور خودخوانده و نامشروع رژیم صهیونیستی ارتباطى نداشته و تا زمانى كه ذات گرگ‌صفتی و سلطه‌طلبى خود را حفظ كنند رابطه نخواهد داشت.
حسینی با بیان اینکه بهتر است برخی مسؤولان که به صورت افتخاری و یا انحصاری ادعاى تعامل با دنيا را مطرح می‎کنند این ادعا را اصلاح کنند، خاطرنشان کرد: تعامل با اردوگاه غرب و آمريكا و البته فرايند مذاكرات هسته‌اى گواه این مسأله است، اگرچه بيشترين حجم گفت‌وگو و بلكه قدم‌زدن‎ها با تيم آمريكا و در اين اواخر به‌جاى مذاكرات ۱+۵ مذاكرات ۱+۱ داير بود و اين همان خط قرمزى بود كه در حال نادیده گرفتن در پوشش برجام بود.
وی متذکر شد: اگر هشدارها و ايستادگى توده مردم انقلابى ايران و پافشارى منتقدان دلسوز و دردآشنا نبود امروز دامنه اين مذاكرات با همان شاكله ۱+۱ به حوزه‌هاى ديگرى غير از هسته‌اى نيز گسترش پيدا می‌كرد.
امام جمعه بندرگز با بیان اینکه به برکت مقاومت اسلامی و تعامل چند کشور، داعشی که بنا داشت به غول بی‎شاخ و دم برای منطقه و جهان تبدیل شود در نطفه خف شد، تصریح کرد:  متأسفانه به بركت تعامل با دنياست كه در برابر ائتلاف‎هاى دروغين و منافقانه غربي‎ها و برخى كشورهاى مرتجع عرب، فرزند نامشروعى به نام داعش ایجاد شده است.
حسینی با بیان اینکه عده‎ای فتنه‎گر با مطرح کردن مسائلی همانند آزادی بیان در حال طراحی پروژه‎ای خطرناک هستند تا به وسیله آن به طمع‎های دنیوی و حیات حیوانی خود دست یابند، ابراز کرد: برخی به بهانه فضای سیاسی و انتخابات واژگان، مفاهیم و شخصیت‎های ارزشی را به بازی میگیرند.
وی با بیان اینکه این افراد در این پروژه به دنبال عملیاتی کردن شعار آزادی بیان بدون حساب و کتاب و با اهدافی مشخص هستند، تاکید کرد: شکستن فضای امنیتی کشور، شکستن ساحت مقدس اهل بیت (ع) با طرح سخنانی مبنی بر اینکه آزادی حد و مرز ندارد و مظلوم‎نمایی برای رسیدن به اهداف شخصی از اهداف این افراد است.
امام جمعه بندرگز با بیان اینکه متأسفانه در هفته گذشته در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در مرکز یکی از استان‎های غرب کشور، شأن و جایگاه یک از امامان معصوم مورد تمسخر قرار می‎گیرد، اظهار کرد: متأسفانه این بی‎حرمتی در حضور برخی مسؤولان استانی صورت گرفته است از طرفی از امکانات دولتی برای این ستاد استفاده شده بود.
حسینی ضمن اعلام انزجار و محکومیت این اقدام ناپسند، برخورد سریع و قاطعانه دادستان کل کشور با این افراد را خواستار شد و یادآور شد: باید نسبت به جسارت، توهین و حرمت‎شکنی این افراد به مقام امام رضا (ع) برخوردی سریع و قاطع داشته باشند تا درس عبرتی برای دیگران باشند که به بهانه انتخابات مفاهیم ارزشی را به بازی نگیرند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار