امام جمعه ایلام امروز در خطبه های نماز جمعه گفت: مسئولان استان در این روز ها به دنبال انتخابات و سیاست بازی هستند که کلید خوردن آن با اهانت به امام مظلوم بود که این خود بدنامی برای استان ایلام است.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۰۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد نقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه ایلام ضمن محکوم کردن هتاکی صورت گرفته در ستاد انتخاباتی حسن روحانی به ساحت مقدس امام رضا(ع) گفت: همه ما عذر تقصیر داریم به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم بخاطر جسارتی که به ساحت جد بزرگوارش امام غریب و رئوف در این شهر ولایتمدار شده است.

وی با اشاره به اینکه اهانتی که در ستاد انتخاباتی نامزد اصلاح طلبان به ساحت مقدس امام رضا شد در طول تاریخ بی سابقه بوده است اظهار کرد: قلب هر مسلمانی پس از دیدن فیلم اهانت به درد می آید و خواهد شکست که این خود ناقض توصیه های رهبری در رابطه با حفظ آرامش در استانه انتخابات است و اینکه چرا در شهری که علاقه به اهل بیت دارند، به دنبال کلید زدن فتنه مذهبی هستند.

اصلاح طلبی نهاد و اساسنامه اش بر پایه ولایت زدایی و ارزش زدایی است

حجت الاسلام لطفی افزود: نفرین بر اصلاح طلبی که که برای انقلاب اسلامی خسارت های فراوانی سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی به بار آورده و از روزی که این تشکیلات با پشتیبانی و حمایت قدرت های سلطه گر و آمریکا و صهیونیست ملعون شکل گرفت برای نظام و انقلاب ما مصیبت شد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه اصلاح طلبی در نهادش و اساسنامه اش ولایت زدایی و ارزش زدایی است ادامه داد: این تشکیلات برای مقابله با مبانی و ارزش های و اندیشه های امام راحل و رهبری شکل گرفته و به عنوان یک بیماری در بدنه نظام رسوخ و ضربات فراوانی را به آن وارد کرده است.

از دولت چیزی جز بجز ناامیدی و بی عدالتی و بی تدبیری و دروغ ندیدیم

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: درد ما اینجاست که اتفاقاتی که در استان صورت میگیرد در اتاق فکر مسئولان استان بوده و ما از پشت پرده تمام اتفاقات و تصمیمات گرفته شده خبر داریم اما بنا به مصلحت استان تاکنون سکوت کرده ایم اما این اهانت توهین آمیز که دل ها را بدرد آورد بابی شد تا ابا مردم درد دل کنیم.

وی بیان کرد: در این چهار سال که دولت با عنوان دولت راستگویان و اعتدال بر مسند قدرت نشسته است ما چیزی بجز ناامیدی و بی عدالتی و بی تدبیری و دروغ از این دولت ندیدیم.

نرخ بیکاری 50 درصدی و رکود اقتصادی در35 سال اخیر بی سابقه است

حجت الاسلام لطفی عنوان کرد: در دولتی که نرخ بیکاری بالای 50 درصد است و اعلام نمیشودو دکود اقتصادی اقتصاد مملکت را فلج کرده است وکمر اقتصاد را شکسته است که این خود در طول 35 سال گذشته بی سابقه بووده است.

خیل عظیم بیکاران دراسیتان که بیشتر جوانان تحصیل کرده هستند و تعطیلی کارخانجات که در همین شهرک صنعتی ایلام نیز مشاهده می شود که تندیل به جولانگاه سگ های ولگرد شده و تنها کارخانه زرین بافت در آن فعالیت می کرد نیز تعطیل شد.

امام جمعه ایلام با اشاره به دست داشتن مسئولان در ورود کالاهای قاچاق به کشور افزود: اخیرا یکی از نمایندگان مجلس اسنادی را نشان داد دست داشتن مسئولان در قاچاق های میلیارد دلاری را نشان می داد که این خود اقدامی در جهت فلج کردن بنگاههای تولیدی در کشور بود که این همان ره آورد اقتصادی دولت بی تدبیر است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: متاسفانه در اندیشه و فکر برخی مدیران هنوز اصلاح طلبی وجود دارد که مخالف خط امام و رهبری است که در فتنه 88 مشخص شد و در انتصابات و واگذاری مناصب به بعضی اشخاص نیز شاهد آن هستیم که افرادی که هتاکی به رهبری و سابقه دستگیری قضایی در پرونده دارند ولو بعنوان یک مشاور ساده در بدنه دولت بکار گرفته می شوند که بارها به آن ها تذکر داده شده است.

اتاق مدیران ارشد استان به ستاد انتخاباتی برای نامزدهای دولت تبدیل شده است

حجت الاسلام لطفی با اشاره به تبلیغات انتخاباتی برخی نامزدها گفت: متاسفانه اتاق مدیران ارشد استان به ستاد انتخاباتی برای نامزدهای دولت تبدیل شده و حتی رییس ستاد انتخاباتی دولت را نیز لنتخاب می کنند و امکانات دولتی را تپنیز برای افتتاح ستاد در اختیار ستاد روحانی قرار داده و خود نیز در مراسم استقبال از رییس ستاد انتخاباتی آقای روحانی شرکت می کنند که این خود مصداقر قانون شکنی، قانون گریزی و قانون ستیزی از سوی مسئولان استان است.

وی خاطر نشان کرد: در حضور رییس ستاد انتخاباتی فلان نامزد ، کلمات سخیفی از زبان یک فرد لامذهب که به تمسخر به ساحت قدسی امام رضا(ع) پرداخته که این واقعا جای تاسف دارد که ما برای امامی غریبی که امنیت و آرامس کشور را مرهون وجود مرقد مطهر ایشان هستیم از اینگونه کلمات سخیف استفاده کنیم.

در شهری که عشق و علاقه به اهل بیت در آن موج می زند در اتاق مسئولین ارشد استان برای این افتتاح ارازل و اوباش را ساماندهی می کنند و با دستبند های بنفشی که ادامه رو دستبند هایی است که در فتنه 88 بر دست زنان بدحجاب بستند و در خیابان ها به شورش پرداختند و به موکب سیدالشهدا حمله و آتش زدند و کف زدند، راهی مراسم میکنند.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: در این چهار سال دولت اگر یک کار ولو کوچک در راستای اقتصاد و اشتغال و رفع بیکاری انجام داده اعلام کند و چطور به مردم خدمت کرده است.

وی ادامه داد: این مدیران سرسفره ولایت نشسته اند و خیانت می کنندو حقوقی که می گیرند حرام است و بقول شهید بهشتی، اگر کسی ولایت فقیه را قبول نداشته باشد باید از مسئولیتش ساقط شود.

حجت الاسلام لطفی بیان کرد: در ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان شاهد نصب عکس امام راحل بر دیوار ستاد هستیم اما عکسی از رهبری در کنار ایشان دیده نمی شود که این خود نشان از کینه و بغض عمر و عاصی نسبت به رهبر است.

وی تاکید کرد: خیال کردند ما در برابر توهین ها سکوت می کنیم اما ما چک سفید امضا به کسی نداده ایم و نمیدهیم و اگر تاکنون حمایتی کردیم برای حل مشکلات بود اما اکنون میبینیم علیرغم اینکه مشکلات حل نشد به اعتقادات ما نیز حمله ور شدند.

مسئولان دولت تدبیر و امید در ایام اربعین کارشکنی کردند

امام جمعه ایلام به تردد زائران در مرز مهران اشاره کرد و افزود: سه سال است که مراسم اربعین میگیریم و حجم جمعیت هرساله روبه افزایش است و حدود شش میلیون جمعیت از مرز مهران راهی عتبات عالیات شده اند امام در راستای اعزام زائران نیز شاهد کارشکنی و لطمه ای بودیم که مسئولان دولت تدبیر و امید به استان زدند و تمام تلاش خود را برای بستن مرز انجام دادند و به دورغ اعلام کردند که دولت عراق اقدام به بسته کردن مرز کرده اند و مدت سه روز مرز را بخاطر بیتدبیری و بی ارزگیشان به روی زوار بستند.

باج خواهی و کارشکنی مدیران دولتی از سرمایه گذاران در مرز مهران

نماینده ولی فقیه در استان گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که اگر شرکتی برای انجام کاری اقتصادی و تجاری برای تسهیل در آمد و شد زوار می خواهد کار مثبتی انجام دهد مدیران استان با باج خواهی و مانع تراشی های بیجا، سرمایه گذار را پشیمان می کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته از سوی دفتر نماینده رهبر در اصفهان هماهنگی هایی با بنده برای خدمت به زوار صورت گرفت و قرار به انجام کار بزرگ و سرمایه گذاری به مبلغ 80 میلیارد بود و درخواست 810 هکتار زمین برای اجرای کردن پروژه های خود در مهران را داشتند که ما شاهد کارشکنی ها و زیاده خواهی های برخی مسئولان استان که قیمت زمین در مهران را حتی تا متری دومیلیون تومان عنوان کردند که برابر نرخ زمین در کلانشهر تهران بود، بودیم که نهایتا مسئولان دفتر رهبری در اصفهان نیز از اجرایی کردن پروژه های خود در مهران پشیمان شدند.

مسئولان در راستای زدو بند های خود در مهران دفتری را در تهران تاسیس کرده9 و هر سرمایه گذاری که قصد فعالیت در مهران را داشته باشد به آن جا دعوت می کنندو با تهدید پول می گیرند و راهی ایلام میکنند که این خود مانعی بزرگ برای سرمایه گذاران در ایلام است.

وی ادامه داد: بانک ها نیز برای واگذاری تسهیلات برای سرمایه گذاری شرط و شروطی برای افراد می گذارند که این همه نشان می دهد که نظام اداری فاسد و بیماری داریم که در نظام ما نفوذ کرده است.

سپاه به هیچکس باج نمی دهد

حجت الاسلام لطفی با اشاره به خدمات رسانی دو نهاد قرارگاه خاتم و ستاد اجرایی فرمان امام در ایلام عنوان کرد: مسئولان قرارگاه خاتم با بنده تماس گرفتند که چرا مسئولان شما نمی گذارند ما کار کنیم، باج می خواهند که سپاه به هیچ وجه باج نمی دهد.

وی ادامه داد: برای چهار بانده کردن 80 کیلومتر از مسیرجاده مهران اقداماتی شده که به دلیل کارشکنی و باج خواهی مسئولان مانده است که پروژه ها را به پیمانکاران خاص واگذار می کنند که هدایای بزرگی در این راستا دریافت می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: خیل عظیم بیکاران در استان و مهران وجود دارند که تنها راه کاریابی آن ها این است که باید از کانال های خاصی وارد شوند که این خود ضعف مدیریت در استان است.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: رییس اجرایی فرمان امام در تماسی بیان کردند که برای ساخت پارکینگ و فراهم کردن امکانات رفاهی در مهران مبلغ 300 میلیارد در نظر گرفته شده است اما مگر استان شما صاحب ندارد که برای اخذ این پول اقدام کند.

اهانت به امام مظلوم نتیجه سیاسی بازی مسئولان استان است

وی ادامه داد: مسئولان استان در این روز ها به دنبال انتخابات و سیاست بازی هستند که خروجی آن با کلید خوردن اهانت به امام مظلوم بود که این خود بدنامی برای استان و اینکه ایلام زیر سوال می رود.

حجت الاسلام لطفی افزود: به مردم می گویند قانون را رعایت کنید اما دفتر مدیر ارشد استان تیدیل به اتاق انتخاب رییس ستاد انتخابات یک نامزد می شود.

امام جمعه ایلام ادامه داد: این هتاکان به فکر این هستند که عقده و کینه شکست فتنه 88 را در اینجا کلید بزنند امام اشتباه می کنند که در مقابل مردمی قرار میگیرند که برای حفظ ولایت خود با هیچکس تعارف ندارند.

ضرورت برخورد قضایی با هتاک به سساحت امام رضا(ع)

وی ضمن تشکر از سازمان ها امنیتی و اطلاعاتی برای دستگیری هتاک به ساحت امام رضا(ع) عنوان کرد: از دادگستری و سایر سازمان ها مربوطه خواهشمندیم که این موضوع را کوچک نشمارند چون هتاکان بلدند که ابتدا توهین می کنند و سپس توبه نامه می نویسند.

دشمنان داخلی و خارجی در دشمنی و عناد نسبت به سپاه موضع مشترکی دارند

امام جمعه ایلام در ادامه به سپاه بعنوان یک نهاد تاثیرگذار و مهم در پایداری و صیانت از نظام جمهوری اسامی ایران اشاره کرد و افزود : امروزه دشمنان داخلی و خارجی در دشمنی و عناد نسبت به سپاه موضع مشترکی دارند زیرا که سپاه نهادی کارآمد و توانمند در امنیت کشور است.

وی ادامه داد: سپاه در امر سازندگی پروژه های بزرگ اقتصلپادی را از طریق قرارگاه مدیریت می کند اما در این راستا نیز کارشکنی هایی صورت می گیرد که این نشانه های دولت تدبیر و امید است.

وی در پایان از مزدم خواست که با انتخاب آگاه و با بصیرت کتاندیدایی را انتخاب کنند که اصلح بوده و با درد مردم اشنا باشد و در خط ولایت باشد.

ارسال نظرات