سردار غلام‌حسین غیب‌پرور با بیان اینکه نگاه مقام معظم رهبری به کسانی است که پای نظام و انقلاب ایستاده هستند، بیان کرد: نگاه روشن و درخشان مقام معظم رهبری نسبت به آینده به‌خاطر عملکرد برخی مدیران نیست بلکه نگاه عمیق ایشان به کسانی که پای دفاع ایستاده‌اند، است.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۰۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام عملیات غرورآفرین و حماسه‌ساز بازی‌دراز و شهید شیرودی که در بقعه احمدبن اسحاق شهرستان سرپل‌ذهاب استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در طول تاریخ ولایتمداری خود را به اثبات رساندند.

وی با بیان اینکه خط شهادت و دفاع از انقلاب در طول تاریخ زندگی ملت ایران اسلامی تداوم داشته و برای آینده نیز ادامه دارد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند آینده را روشن و درخشان می‌بینم و این مسأله از رشادت‌ها و پایمردی ملت ایران اسلامی و شهدا به‌دست می‌آید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نگاه مقام معظم رهبری به کسانی است که پای نظام و انقلاب ایستاده هستند، تصریح کرد: نگاه روشن و درخشان مقام معظم رهبری نسبت به آینده به‌خاطر عملکرد برخی مدیران نیست بلکه نگاه عمیق ایشان به کسانی که پای دفاع ایستاده‌اند، است.

غیب‌پرور با بیان اینکه دشمن دست از دشمنی با ایران اسلامی بر نداشته و فقط تغییر تاکتیک داده است، عنوان کرد: امروز دشمن جنگ را به عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... کشانده است.

وی با بیان اینکه نبرد دشمن با ایران اسلامی نسبت به گذشته بیشتر و پیچیده‌تر شده است، خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی در تیر رس برنامه‌ها و اهداف دشمن قرار دارند اما مردم ایران اسلامی سره را از ناسره به‌خوبی تشخیص می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین رمز موفقیت ملت ایران اسلامی را ایستادگی دانست و بیان کرد: هر جا ایستادگی بود، برکت خدا هم در گرو همان ایستادگی بود و ملت ایران اسلامی پیروز شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها