فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: دشمنان به دنبال این هستند که سپاه را از خدمت‌رسانی به دنیای اسلام خارج کنند و این نهاد انقلابی را به عنوان تشکیلات تروریستی در دنیا معرفی کنند.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۱۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی با اشاره به فعالیت‌های سپاه  پاسداران در دفاع از انقلاب و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: فعالیت‌های ارزشمند این نهاد انقلابی به شیوه‌های مختلف مورد تحریف قرار می‌گیرد.
 
وی با اشاره به خدمات مختلف سپاه به کشورهای جهان اسلام افزود: دشمنان به دنبال این هستند که سپاه را از خدمت‌رسانی به دنیای اسلام خارج کنند.
 
نظری در ادامه ابراز داشت: دشمن سعی دارد سپاه را به عنوان تشکیلات تروریستی در دنیا معرفی کند.
 

وی دوران دفاع مقدس را در توسعه و تعالی انقلاب اسلامی موثر عنوان کرد و افزود: بازپس‌گیری مناطق اشغالی بویژه خرمشهر دستاورد بزرگی برای ایران محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: ما مفتخر به باید به مقطع برجسته از تاریخ دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، نظام اسلامی و افتخارات مردم و رزمندگان هستیم.

نظری خاطرنشان کرد: بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران توطئه های دشمن از جمله تجزیه طلبی و حرکت های قومیتیبرای ساقط کردن نظام آغاز شد.

وی در ادامه به رسالت پاسداران اشاره کرد و گفت: پاسداران باید در خطوط مقدم عاشورایی زندگی کنند و کربلایی با آنچه که در دنیا بعنوان معادلات مادی مطرح است بجنگند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ابراز داشت: سپاه پاسداران رسالتش همانند انقلاب و بر مبنای تناسب ماهیت سپاه با انقلاب در یک جغرافیایی معنوی است نه فزیکی و این رسالت را امام(ره) زمانی برای پاسداران مضاعف کردند که روز ولادت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار مشخص شد.

وی عنوان داشت: سپاه پاسداران از ابتدای تشکیل؛ اقداماتی که دولت برایش صرفه اقتصادی نداشت را اجرا می‌کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: ما نمی‌توانیم نسبت به ظلمی که به مردم لبنان می‌شود و تهاجم کفر به عتبات عالیات و اماکن مقدسه بی‌تفاوت باشیم و به سادگی از کنار آن بگذریم.
 
وی خاطر نشان کرد: برخی در داخل دانسته و یا ندانسته در  پازل دشمن قرار دارند، ولی 38 سال مبارزه در میادین و توفیق پیروزی در راه خدا جلوه‌گاه مبارزه ما با دنیای استکبار شده است.

نظری خاطرنشان کرد: ما تجدید پیمان می‌کنیم که خطوط مقدم مبارزه‌ای که در نقاط مختلف دنیا تجاوز نظامی داریم را خالی نکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها