رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه یکی از ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به تولید داخلی است، گفت: تردد رئیس جمهور با ماشین خارجی خلاف اقتصاد مقاومتی است
کد خبر: ۸۸۵۲۶۱۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدی طائب شب گذشته در همایش بصیرتی «چرا انقلابی بمانیم» که در مجتمع فرهنگی ورزشی ۹دی شهرستان گناباد برگزار شد، گفت: قبل از انقلاب اسلامی مردم و روحانیون مسلمان بودند؛ اما در دو گروه انقلابی و غیرانقلابی تقسیم می‌شدند و نیروهای انقلابی آن دوران که دشمن ستیز بودند با حمایت از امام راحل، رژیم شاهنشاهی را سرنگون و با دشمنان اسلام مبارزات خود را تا فراهم شدن زمینه ظهور حضرت مهدی ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به نقش ولایت در اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی و تحولات کشور، خاطرنشان کرد: علی‌رغم دیپلماسی دشمن نواز مسئولان، مقام معظم رهبری در شرایط حساس و مهم با بیانات خود توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

حجت الاسلام طائب به سخنان برخی از مسئولان مبنی بر این‌که برجام سایه جنگ را از ملت ایران برداشته است، اشاره و تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بعد از دوران دفاع مقدس در برابر تمامی مواضع مقتدر و غیر مقتدر دولت مردان هیچ‌گونه عکس العملی از خود نشان نداده‌اند؛ چراکه آنها توان مقابله با انقلاب اسلامی را ندارند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در روند مذاکرات هسته علی‌رغم اعلام عدم خوشبین بودن به طرف مقابل، ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده ایران از بدعهدی آمریکا اعلام نگرانی کردند ؛اما مسئولان داخلی به این توصیه‌های رهبری چندان توجهی نکردند، ولی بعد از برجام همان مسئولان به این نتیجه رسیدند که آمریکا در روند اجرای برجام بدعهدی کرده است‌.

رئیس قرارگاه عمار با بیان این‌که مشکلات داخلی کشور بویژه مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها در روند حضور مردم در انتخابات آینده تاثیری ندارد، ابراز داشت: توده مردم سختی‌های موجود کشور را تحمل می‌کنند؛ اما از مسئولان انتظار دارند که آنها نیز همانند مردم زندگی کنند.

حجت الاسلام طائب به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از تولید داخلی اشاره کرد و ادامه داد: در شرایطی که مقام معظم رهبری یکی از ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی را توجه به تولید داخلی عنوان می‌کنند؛ رئیس جمهور کشور با ماشین‌های خارجی تردد می‌کند؛ با این شرایط باید فاتحه صنعت داخلی را خواند.

وی در خصوص فاصله گرفتن روسای جمهور کشور از مقام معظم رهبری، گفت: مقام معظم رهبری گاهی اوقات براساس مصالح کشور و احکام اسلام یک سری توصیه به روسای جمهورکشور کرده‌اند؛ اما آنان ضمن عدم قبول داشتن این توصیه‌ها، راه خود را ادامه دادند و در یک زمان به بن بست رسیدند.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: یکی از روسای جمهور سابق کشور گویی به طور کل رهبرش تغییر کرده است به گونه‌ای که علی‌رغم توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر عدم شرکت در انتخابات، در انتخابات نام نویسی و اعلام کرد رهبری تنها توصیه کرده‌اند در صورتی که توصیه یک حکیم، داروی نجات است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها