خبرهای داغ:
یکی از کارشناسان ارتباطات و رسانه در خصوص اهمیت انتخابات پیش رو گفت: با مرور انتخابات گذشته به خوبی می توان دریافت این رویداد مهم از ادوار گذشته در کشورمان همواره موجب اقتدار انقلاب اسلامی بوده است.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۳۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

ابراهیم نوروزی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: انتخابات در کشورمان همیشه جزو رویدادهایی بوده که دشمن با هدف قرار دادن آن تلاش می کند از راه های مختلفی مشارکت مردم را برای چنین تصمیم گیری بزرگ کشور کمرنگ کند.

وی ادامه داد: مردم در نظام جمهوری اسلامی با مشارکت خود از آغاز انقلاب تاکنون سرنوشت کشورشان را به دست خود رقم زده و با حضور پرشور خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، پاسخ دندان شکنی به دشمن داده اند چراکه می دانند هیچ بیگانه ای دلسوز مردم ایران نیست.

نوروزی فر اظهار داشت: ولی آنچه در این میان مهم و حیاتی به نظر می رسد و از دغدغه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران؛ حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب به شمار می رود، شرکت همگانی در عرصه انتخابات و رعایت اصول و اخلاق در آن است.

وی اضافه کرد: در انتخابات باید نامزدهای ریاست جمهوری و اطرافیانشان توجه ویژه ای به تقوای سیاسی در انتخابات داشته باشند تا مبادا رقابت در انتخابات سبب ایجاد شکاف و کینه بین مردم شود.

این دانشجوی ارشد ارتباطات و رسانه یادآور شد: باید توجه کرد برای حضور گسترده مردم نامزدهای انتخاباتی اقدامات قانون مند داشته و از اختلافات و قومی گری پرهیز کنند انتخابات پیش رو نیز موجب اقتدار نظام شود.

نوروزی فر از همه نامزدهای انتخاباتی خواست تا در تبلیغات خود از مسیر انصاف خارج نشده و فقط به معرفی خود، تخصص و توانمندهایشان بپردازند و پرهیز از سیاه نمایی برای اخذ چند رای بیشتر و تخریب دیگران اهداف دشمن را ناکام بگذارند.

ارسال نظرات