امام جمعه ندوشن:

برنده انتخابات، مردم و بازنده آن آمریکا و ایادی استکبار جهانی است

امام جمعه موقت ندوشن با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: برنده انتخابات مردم و بازنده آن آمریکا و ایادی استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۳۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن؛حجت الاسلام نقیبی امام جمعه موقت ندوشن در خطبه های نماز با تبریک ایام شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت امام حسین ع و روز پاسدار،امام سجاد و حضرت ابوالفضل ع و روز جانباز به سبزپوشان سیاه و جانبازان دفاع مقدس اهمیت و جایگاه سپاه پاسداران را یادآورشد و به نقش این نهاد در دفاع از انقلاب و کشور پرداخت و از خدمات آنان تجلیل کرد.

امام جمعه موقت ندوشن در بخش دیگری از خطبه های نماز با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت حضور حداکثری در انتخابات باعث اقتدار کشور و نظام اسلامی در جهان خواهد شدو انتخاب اصلح در رده بعدی این پروسه قرار میگیرد و نامزدهای انتخابات چه ریاست جمهوری و چه شوراها باید آنچه را که می توانند برای مردم انجام دهند وعده دهند و در مناظره ها و سخنرانی ها احترام یکدیگر را حفظ کنند تا انتخابات باعث انسجام و وحدت بیشتر جامعه شود.

نقیبی افزود؛ملت ایران در روز 29 اردیبهشت این را ثابت خواهند کرد و نشان خواهند داد که از نظام و رهبری حمایت می کنند.
وی اظهار داشت : مردم با شرکت گسترده در انتخابات، سرنوشت کشور ، شهر و روستای خود را تعیین خواهند کرد.
وی بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: کاندایدها نیز در تبلیغات خود برنامه های خود را ارایه کنند و قول هایی بدهند که قابل اجرا و عامل باشد.

ارسال نظرات