امام جمعه بافق گفت: شورای اسلامی شهر باید برای مردم گزارش دهید که در مدتی که به عنوان شورا بودید چه کارهائی انجام دادید چه پولهائی گرفتید و در چه راستائی خرج کردید باید فعالیتهای شما برای مردم شفاف باشد.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۴۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق، امام جمعه بافق در خطبه دوم این هفته نماز جمعه گفت: شورای اسلامی شهر باید برای مردم گزارش دهد که در مدتی که به عنوان شورا بودید چه کارهائی انجام دادید، چه پولهائی گرفتید و در چه راستائی خرج کردید باید فعالیتهای شما برای مردم شفاف باشد

حجت الاسلام سلیمانی به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع سفرای کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند که آمریکا ،انگلیس و رژیم صهیونیستی در تلاش هستند بین کشورهای اسلامی و مسلمانان تفرقه بیندازند و این ترفند آمریکاست که بین مسلمانان تفرقه بیندازد و استفاده کند و ایشان تاکید داشتند که مسلمانان باید مراقب باشند.

وی در ادامه در خصوص انتخابات گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای باعث استحکام نظام ماست زیرا دنیا می داند پشتوانه این نظام مردم هستند و خوشبختانه مردم همیشه حضور گسترده در انتخابات داشتند. پای مناظره ها بنشینید و صحبت ها و برنامه های کاریشان را گوش دهید باید کسی را انتخاب کنید که در خط ولایت و امامت باشد.

امام جمعه بافق اظهار داشت: باید مستحکم در برابر استکبار جهانی بایستیم آمریکا 38 سال است که عربده می کشد و تهدید میکند و تا کنون هیچ غلطی نتوانسته بکند.

حجت الاسلام سلیمانی در خصوص شورای اسلامی شهر نیز بیان کرد:شورای اسلامی شهر باید برای مردم گزارش دهد که در مدتی که به عنوان شورا بودند چه کارهائی انجام دادند چه پولهائی گرفتند و در چه راستائی خرج کردند باید فعالیتهای شما برای مردم شفاف باشد.

خطیب جمعه بافق در خصوص انتخاب فرد مناسب برای شورای شهر اظهار داشت: باید فرد پاک و متدین انتخاب کنید ولی اگر فردی را بدون شناخت انتخاب کنید باید به خاطر انتخاب ناآگاهانه پاسخگو باشید.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان به مبحث اقتصاد مقاومتی اشاره و افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی با کمترین هزینه ها بهره وری بالا داشته باشیم ما قدرت این را داریم که بعضی از محصولات مثل میوه و سبزیجات را در شهرستان و روستاها تولید کنیم و به شهرهای دیگر وابسته نباشیم. استان یزد یک استان کم آب است ولی جزء سومین استانی است که میوه و سبزی تولید می کند و به استان های جنوب کشور صادر می کند. اقتصاد مقاومتی یعنی اشتغال و تولید که باید خلاقیت و ابتکار و مدیریت کنارش باشد.

ارسال نظرات