فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم مطرح کرد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم در جلسه شورای اداری شهرستان حضور در انتخابات را یکی از شاخصه های انقلاب گری عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۴۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جلسه شورای اداری با تبریک اعیاد رجب و شعبانیه، اظهار کرد: خدمت به مردم وظیفه مسئولان نظام و دولت است و هیچ مسئولی حق ندارد در راه خدمتگزاری بی انگیزه باشد.

سرهنگ آزادی نژاد گفت: خدمت صادقانه به مردم توصیه مقام معظم رهبری به همه مسئولان و کارکنان نظام و دولت است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این شرایط حساس گفتمان انقلابی گری را به‌عنوان اصلی‌ترین راه برد مقابل چالش‌ها و آسیب‌هایی که مقابل انقلاب اسلامی قرار دارد مطرح می‌کنند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری اعتقاد دارند انقلاب یک امر مستمر و یک حقیقت ماندگار است، نباید فکر کنیم انقلاب اسلامی برای یک مقطع آمده و شکل‌گرفته است و کارش را انجام داده و تمام شده است

آزادی نژاد افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری انقلابی‌گری بر روی پنج محور اساسی تبیین شده است که اولین شاخص آن از دیدگاه ایشان پایداری به اصول و مبانی انقلاب اسلامی است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم یکی از مبناهای انقلاب اسلامی پایبندی به اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام امریکایی دانست و اظهار داشت: اسلام آمریکایی اعتقاد دارد دین از سیاست جداست و با این کار میخواهند در کشور تفرقه و دو دستگی ایجاد کنند.

وی محور بودن مردم ،اعتقاد به پیشرفت و حمایت از محرومان را از دیگر مبناهای انقلاب اسلامی برشمرد.

سرهنگ آزادی نژاد ابراز داشت: هدفگیری آرمان‌های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها به عنوان دومین شاخص در مسیر انقلابی‌گری مد نظر مقام معظم رهبری است.

وی افزود: نقطه مقابل هدف گیری ارمان های انقلاب محافظه کاری و ایجاد ناامیدی در بین مردم و جوانان است که باید مقابل آن ایستاد و تمدن نوین اسلامی را مدنظر قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: پایبندی به استقلال کشور و حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن به عنوان شاخص های سوم و چهارم در شناخت انقلابی گری افراد از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است.

ازادی نژادی گفت: باید در تمام عرصه ها استقلال داشته باشیم و با دنیا تعامل برقرار کرده و با حضور پر شور در انتخابات شاخصه انقلابی گری خود را نشان دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در پایان اظهار داشت: مرحله پنجم و آخرین مرحله انقلابی‌گری از دیدگاه مقام معظم رهبری تقوای دینی و سیاسی افراد است.
ارسال نظرات