دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه اقتدار و امنیت پایدار در سراسر ایران پیام حضور زائران راهیان نور است، گفت: جوانان ایران قدرتمندانه و سلحشورانه در راه دفاع از انقلاب قدم برمی‌دارند.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۴۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سردار سرلشگر سیدیحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا صبح روز جمعه 8 اردیبهشت ماه در مراسم صعود سراسری کاروان‌های راهیان نور به قله بازی‌دراز که با حضور پرشور مردم در سراسر کشور برگزار شد، در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، افتتاح راهیان نور غرب 96 و قدرشناسی ملت از حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان در عملیات بازی‌دراز را از جمله فلسفه حضور زائران راهیان نور در این یادمان برشمرد و گفت: رزمندگان دلیر اسلام در این منطقه در اردیبهشت سال 60 با فداکاری، ازخودگذشتگی و طرح‌ریزی عملیاتی موجب شکست رژیم بعث عراق در به تصرف درآوردن این منطقه شدند.

وی در ادامه گفت: این حضور شما قدردانی از فداکاری‌ها و شهامت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است و حیات و افتخار خود را مرهون خون پاک این شهیدان هستیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه استان کرمانشاه در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیش از دو هزار و 800 شهید و 22 هزار جانباز تقدیم اسلام کرده است، گفت: مردم استان کرمانشاه قبل از جنگ تحمیلی با عناصر ضدانقلاب می‌جنگیدند و پس از قبول قطعنامه هم در برابر منافقان ایستادگی کردند و در عملیات مرصاد ستون فقرات منافقین را شکست.

رحیم صفوی افزود: هم‌اکنون نیز رزمندگان این استان برای دفاع از حرم ائمه اطهار(ع) و کمک به مردم سوریه و عراق به مقابله با دشمنان پرداختند که در این راه 13 شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کردند.

وی در ادامه با طرح این سؤال که چرا دشمن جرأت حمله به مرزهای کشور را ندارد، بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می‌دانند که جوانان ایران قدرتمند و سلحشوران در راه انقلاب استوار هستند و پیام حضور شما پیام اقتدار و امنیت پایدار در مناطق مختلف ایران است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته به استان کرمانشاه و لزوم انتقال آب به دشتهای استان کرمانشاه، گفت: ان‌شاءالله در دشت‌ذهاب و بیش از 70 درصد این منطقه طرح انتقال آب عملیاتی خواهد شد و موجب توسعه کشاورزی و اشتغالزایی جوانان خواهد شد.
ارسال نظرات