خبرهای داغ:
رئیس اداره اجرای زکات استان فارس گفت: طرح میدانی جمع آوری زکات در شهرستان لامرد اجرا شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۸۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
حجت الاسلام سید علی اکبر جعفریدر حاشیه اجرای طرح میدانی جمع آوری زکات در شهرستان لامرد اظهار داشت: تمامی روحانیون جمع آوری زکات در سطح استان فارس امروز در شهرستان لامرد حضور پیدا کردند تا طرح میدانی جمع آوری زکات در این شهرستان که به عنوان اولین شهرستان در فصل برداشت است را انجام دهند.

وی افزود: با توجه به بارش های خوبی که در سال زراعی در شهرستان لامرد صورت گرفت، روحانیون جمع آوری زکات با همه کشاورزان و دامداران که در روستاها و بخش های لامرد حضور دارند دیدار چهره به چهره می‌کنند و احکام مربوط به زکات را با کشاورزان در میان می‌گذارند.

رئیس اداره اجرای زکات استان فارس گفت: با وجود خشکسالی‌هایی که در سال های گذشته در استان فارس و به ویژه در جنوب این استان رخ داد و کام کشاورزان تلخ شد، در سال گذشته بالغ بر500 میلیون تومان زکات در شهرستان لامرد جمع آوری شد.

جعفری اضافه کرد: در استان فارس نیز در سال گذشته بالغ بر 23 میلیارد و 600 میلیون تومان زکات جمع آوری شد که با توجه به وضعیت خشکسالی که در شهرستان لامرد حکم‌فرما بود بازهم اقدامی بزرگی از سوی کشاورزان این شهرستان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه استان فارس یک استان زرخیز است، ادامه داد: در سال گذشته در پرداخت زکات در سطح کشور، استان فارس مقام نخست را کسب کرد.

رئیس اداره اجرای زکات استان فارس تصریح کرد: امسال پیش بینی جمع آوری 35 میلیارد تومان زکات درسطح استان فارس شده است که امیدواریم باتوجه به فصل برداشت در ماه مبارک رمضان این رقم تحقق پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها