دارالقرآن سیرجان مصادف باشهادت امام موسی کاظم (ع) با حضور آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۷۰۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  دارالقرآن سیرجان مصادف باشهادت امام موسی کاظم (ع) با حضور آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین شهرستان افتتاح شد.
موسسه فرهنگی قرآن و عترت نور اهل بیت (ع) با سه هزار متر زیر بنا و فراهم آوردن امکانات قابل توجه یکی از بزرگترین موسسات قرانی در سطح کشور است که این موسسه با زیر بنای سه هزار متر مربع،مجهز به امکاناتی از قبیل کتابخانه تخصصی علوم قرآن و اهل بیت (ع)، سالن اجتماعات، بخش آموزشی ویژه خواهران و برادران، موزه قرآنی، درمانگاه، داروخانه و … است.
امام جمعه کرمانشاه در مراسم افتتاحیه دارالقرآن سیرجان اظهار داشت:برای آن که بتوانیم بقا داشته باشیم باید به قرآن نزدیک شویم و سبک و سیاق قرآن رادرنظر بگیریم.
آیت الله علما اذعان داشت:باید فرزندانمان را با فرهنگ قرآن تربیت کنیم و ما باید تربیت شده دست اسلام و دست حضرت علی (ع)باشیم.
وی اظهار داشت:فضای نظام و ایران اسلامی به عطر اسلام و کلام الله پاک و پاکیزه است و کشور ما غنی است و به چیزی احتیاج ندارد و امروز اسلام حرف اول را می زند چرا که متکی به وحی است.
لازم بذکر است در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از دست اندرکاران و خیرین دراین کار خیر و بزرگ قرآنی تقدیر بعمل آمد‌.
 

ارسال نظرات