مظفری
در پی هتک حرمت مجری برنامه انتخاباتی به امام رضا (ع) صورت گرفت:
در پی اهانت بی شرمانه مجری یکی از برنامه های انتخاباتی در ایلام،اصناف،بازاریان و تجار کشور بیانیه ای به شرح زیر صادر نمودند:
کد خبر: ۸۸۵۲۷۲۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

خبر اهانت بی شرمانه به مقام شامخ حضرت امام علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) توسط مجری برنامه یکی از ستادهای انتخاباتی موجب تاثر و تالم فراوان اصناف و بازاریان و تجار کشور گردید.

فارغ از مسائل انتخاباتی، این حرکت که به احتمال زیاد با پشتوانه و تحریک دشمنان اسلام و مکتب اهل بیت ( علیهم السلام) صورت پذیرفته، از منفور کردن،نزد ملت مسلمان ایران که خود را ریزه خوار امام رئوف (علیه السلام) می دانند، محسوب شده و قابل تحمل نیست.

ما قاطبه اصناف، بازاریان و تجار کشور ضمن محکومیت شدید این حرکت، از مقامات قضایی می خواهیم با این فرد هتاک و مزدور با قاطعیت برخورد نموده و اورا به سزای عمل خود برسانند و ضمن شناسایی مسبین این کار، تلاش کنند ریشه این گونه تحرکات خشکانده شود.

اصناف، بازاریان و تجار متدین همواره در دفاع از اهل بیت (علیهم السلام) تا پای جان خود ایستاده اند و نخواهند گذاشت که جریان خاص با سوء استفاده از فضای انتخاباتی به حریم اسلام، قرآن و اهل بیت ( علیهم السلام) اهانت نمایند.

ارسال نظرات