خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان گفت : علامه شهید مرتضی مطهری(ره) مغز متفکر قرن بوده و با سلاح علم و ایمان از حریم اعتقادات اسلام دفاع کرد.
کد خبر: ۸۸۵۲۷۳۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، حجت الاسلام علی رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان در مصاحبه با خبرنگار بسیج ضمن تبریک به مناسبت  اعیاد شعبانیه به سالروز شهادت علامه مطهری اشاره کرد و گفت : در طول تاریخ افراد نخبه و مغزهای متفکری بوده اند که موجب تحول در دنیای علم شده اند،بعضی از متفکران نیز بوده اند که پاسدار حریم مقدس اعتقادات دینی بوده اند که شهید بزرگوار مطهری نیز از جمله ی این مردان بزرگ است .آن استاد بزرگ با سلاح علم و ایمان از حریم اعتقادات اسلامی دفاع کرد که در مقابل دشمنان نیز ساکت ننشستند و بسیاری از بزرگان را یا ترور شخصیت و یا شهید کردند.

حجت الاسلام رمضانی افزود : استاد مطهری با تحقیق و مطالعه ی افکار و اعتقادات غلط مخالفان اسلام اقدام به روشنگری هم با بیان خود در محافل دانشگاهی و هم با قلم خود نمود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی آثار و تألیفات استاد مطهری قابل استفاده می باشد و خصوصا قشر جوان و دانشجویان ما باید آثار این شهید بزرگوار را در دستور کار مطالعاتی خود قرار دهند.

وی در پایان گفت : در سالروز شهادت استاد مطهری روز معلم و استاد و هفته ی عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج   ناحیه امام صادق (علیه السلام) و حوزه های بسیج تابعه اقدام به برگزاری برنامه های متنوعی جهت پاسداشت این روز می نماید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار