خبرهای داغ:
مسئول قضایی انضباطی سپاه ناحیه فامنین:

افزایش سطح آگاهی کارکنان مانع از وقوع حوادث می‌شود

مسئول قضایی انضباطی سپاه ناحیه فامنین گفت: افزایش سطح آگاهی کارکنان مانع از وقوع حوادث می‌شود و احکام و قوانین جدید و امروزی را برای آنان کاربردی و ملموس می سازد و ترس از ناآگاهی کارکنان را پایین می آورد.
کد خبر: ۸۸۵۲۷۳۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

محمدمهدی دهقان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین در خصوص برگزاری کارگاه توجیهی قضایی انضباطی برای کارکنان سپاه ناحیه فامنین اظهار داشت: آشنایی با قوانین برای همه کارکنان اعم رسمی و وظیفه، در درجه بالایی از اهمیت قرار دارد.

وی افزود: هنگام وقوع حوادث ندانستن، عذر بدتر از گناه است و شخص جاهل به عدم اطلاع دچار سردرگمی می شود که این سردر گمی به انجام جرم می‌انجامد.

مسئول قضایی انضباطی سپاه ناحیه فامنین ضمن تاکید بر آگاهی از قوانین نیروهای مسلح بیان داشت: برگزاری چنین کارگاه‌هایی پیرو منویات و دستورات مقام معظم رهبری در خصوص آشنایی اجمالی همه کارکنان از قوانین و مقررات خودشان است که باعث تقویت و استحکام جایگاه این نیروها و عمل به موقع توسط آنها می شود و هرگونه ظن و شائبه ای را از بین می برد.

وی گفت: افزایش سطح آگاهی کارکنان مانع از وقوع حوادث می‌شود و احکام و قوانین جدید و امروزی را برای آنان کاربردی و ملموس می سازد و ترس از ناآگاهی کارکنان را پایین می آورد.

دهقان تصریح کرد: هدف از برگزاری چنین کارگاه هایی ارتقای سطح آگاهی کارکنان نسبت به قوانین جدید و چگونگی استناد و استفاده از این قوانین در هنگام وقوع مشکل احتمالی است.

وی ابراز داشت: در این کارگاه که با حضور یکی از قضات دادسرای نظامی استان همدان برگزار شد برخی از مسائل مبتلا به و مجازات و احکام صادره تشریح و به سوالات و ابهامات کارکنان وظیفه و کادر پاسخ داده شد.

مسئول قضایی انضباطی سپاه ناحیه فامنین خاطرنشان کرد: در این کارگاه توجیهی حقوقی و قضایی برای افراد شرکت کننده گواهی پایان دوره صادر می‌شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات