خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: تمام ملت ایران پاسدار انقلاب اسلامی بوده و هر کس در این پاسداری باید نقش خود را به خوبی ایفا کند.
کد خبر: ۸۸۵۲۷۴۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسبج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری در پیش خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته شهر محمدیه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به روز پاسدار اظهار کرد: در اوایل انقلاب امنیت مرزهای هوایی کشور توسط دشمنان انقلاب تهدید می شد اما از زمان تاسیس سپاه پاسداران امنیت این کشور چه هوایی چه زمینی و چه در یایی حفظ شده است.

وی ادامه داد: از زمانی که حفاظت شخصیت های انقلابی به سپاه واگذار شد ترور شخصیت های و دانشمندان این کشور به حداقل رسید در حالی که قبل از آن شخصیت های بزرگ علمی و سیاسی همچون بهشتی ها و مطهری ها توسط منافقین شهید شدند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز بابیان اینکه سال جاری سال تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی می باشد گفت: در سال اقتصاد مقاومتی و عمل تنها ارگانی که به صورت عملیاتی به این شعار رهبر در سال گذشته عمل کر د سپاه پاسداران بود

این مسوول عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ نظام و رساندن این انقلاب به صاحب اصلی اش نقش به سزایی داشته به حدی که پاسداران این انقلاب در صدور این انقلاب به جهان نقش موثری داشته اند.

سرهنگ حیدری با اشاره به پاسداران سپاه انقلاب اسلامی که به عنوان مدافعین حرم در خارج از مرزهای ایران به دفاع از امنیت کشور اسلامی ایران پرداخته اند تبیین کرد: اگر مدافعین حرم نبودند ما اکنون در داخل مرزها باید با تکفیری ها و تروریست ها مشغول به جنگ بودیم .

وی خاطر نشان کرد: تمام ملت ایران پاسدار انقلاب اسلامی بوده و هر کس در این پاسداری باید نقش خود را  به خوبی ایفا کند.

وی با اشاره به انتخابات در پیش رو اذعان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح نشان از عزت و اقتدار نظام بوده که مشت محکمی به دهان استکبار و یاوه گویان است.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز با یاد آوری سخن امام راحل (ره)بیان کرد: نگذاریم انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیوفتد  و این موضوع مسئله باارزشی بوده که نیاز است با بصیرت به آن فکر کرد.

این مسوول اضافه کرد: در مدت باقی مانده تا زمان انتخابات سخنان مقام معظم رهبری را  طی سالهای گذشته کنار هم گذاشته تا بتوانیم انتخابی اصلح داشته و مسوولی را انتخاب کرده که دلسوز ملتی باشد که با خون عزیزان خود این انقلاب را نگهداری کرده اند تا به دست نااهلان نیفتد.

سرهنگ حیدری عنوان کرد: یکی از شاخصه های اصلی برای انتخاب اصلح بحث دشمن ستیزی و دشمن شناسی بوده و استقلال اقتصادی وسیاسی از دیگر مواردی بوده که برای انتخاب اصلح ریاست جمهوری باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: تولید ملی باعث عزت ایرانیان شده و یک مسوول دلسوز بایستی بستری مناسب برای تولید ملی فراهم بیاورد در حالی که برخی از مسوولان نگاه برون مرزی داشته که این نگاه باعث رکورد اقتصادی در کشور می شود.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام رضا (ع )شهرستان البرز با تاکید بر پایبندی ارزش های انقلابی و اسلامی گفت تشریح کرد: ولایت پذیری یکی از ارزش های این انقلاب بوده که مردم در زمان انتخابات باید به آن توجه داشته باشند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام رضا (ع)در شهرستان البرز با اشاره به انتخاب اصلح مردم مطرح کرد : مسوولی که دلسوز باشد همتش را بر پایه عزت ملت قرا ر داده ودر راستای ارزشهای انقلاب گام برداشته و از جنس مردم می باشد.

این مسوول با اشاره به اینکه کشور ایران کشور جوانی می باشد ادامه داد: در انتخاب کاندید مورد نظر باید کسی را انتخاب کرد که پرشور و هیجان بوده و برنامه هدفمند داشته و دارای تقوای دینی و سیاسی باشد.

وی با تاکید بر دقت مردم در شعارهای کاندیدهای مورد نظرشان ابراز کرد: کسانی که شعار می دهند باید منطبق بر واقعیت ها بوده و مردم در این زمینه بایستی  آگاه بوده و بدانند که واقعیت های جامعه چیست ؟

سرهنگ حیدری با اشاره به فسادهای مالی که ریشه اقتصاد کشور را خشکانده توضیج داد: در انتخاب کاندید مورد نظر ،مردم دقت کنند که فرد مورد نظرشان دچار فساد مالی نشده باشد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز یاد آور شد: در این کشور برای مسند مسوولیت هر مسوولی 72شهید داده شده و آیا شایسته است براین مسند کسانی بنشینند که نااهلان و نامحرمان این انقلاب هستند.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها