خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان گفت : به منظور ایجاد انگیزه در پایوران کلاس آموزش حفظ قرآن با حضور حافظ کل قرآن در ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۵۲۷۸۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، سرگردپاسدار سیدحافظ حسین زاده مدیر روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام صادق (ع) گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با ابلاغ برنامه هایی در این خصوص بر آن شد که در بین پایوران و نیروهای وظیفه ایجاد انگیزه نماید و از مربیان و حافظان قرآنی دعوت کند تا در این راستا برنامه ریزی نمایند.

وی افزود: به همین منظور کلاسها و آموزش های حفظ قرآن در سه سطح برادران رسمی ، خواهران و نیروهای وظیفه در حال برگزاری می باشد.

وی در ادامه گفت : در اولین دوره و آموزش حفظ قرآن ، از حافظ کل قرآن کریم برادر وحید سلیمی  دعوت شد تا مقدمات و شیوه های حفظ قرآن به پایوران و علاقمندان آموزش داده شود.

برادر سلیمی به چیستی و چرایی و آثار دنیایی و آخرتی حفظ قرآن اشاره کردو گفت حفظ قرآن موجب تقرب به خداوند متعال و برکت و نشاط در زندگی انسان می گردد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها