خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان تاکستان گفت: پاسدار اسلام حسین(ع) است و پاسداران در راه حسین(ع) گام برمی دارند و راهی کربلا می شوند.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۰۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله اسلامی، امام جمعه شهر تاکستان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: طبق حدیث پیامبر(ص) فرموده اند*مردم بدانید خداوند بر شما نماز جمعه را واجب کرده است* و در حدیثی دیگر نماز جمعه را به عنوان حج فقراء دانسته اند.
وی در مورد مسائل مهم شهر که برای مردم نیز اهمیت دارد به قضات تذکر داد و گفت: در زمینه مشکلی که در تاکستانن ایجاد شد، قاضی نباید کوتاهی کند و کار مهم را به امروز را به فردا بیفکند به دلیل این که برخی پرونده ها حساس هستند و مورد توجه مردم! نباید از روی احساس عمل کند و سنجیده کاری نیز نباید باعث معطلی کار شود.
آیت الله اسلامی با اشاره به ولادت سرور و سالار شهیدان ابا عبد الله الحسین و ضمن تبریک روز پاسدار از فعالیت های انقلابی آنان گفت: این آرامش امروز جامعه ما به این خاطر است که جوانان کشور ایران، افغانستان و پاکستان در سوریه انجام وظیفه می کنند و باید گفت که امروز مرز ما خرمشهر نیست بلکه عراق و سوریه و کشور های اسلامی مورد سوءقصد هستند.
وی ادامه داد: پاسدار اسلام حسین(ع) است و پاسداران در راه حسین(ع) گام برمی دارند و راهی کربلا می شوند.
امام جمعه تاکستان تصریح کرد: کسی نگوید که ما چه کار به آمریکا داریم در حالی که آن دیوانه، ترامپ با ما کار دارد! ما باید این دیوانه را کنترل کنیم و وظیفه این است که به ملت حقیقت را بگوییم.
اسلامی در ادامه از دولت به خاطر واردات بیرویه بنزین انتقاد کرده و اذعان کرد: ما سالیان طولانی بنزین را وارد می کردیم آیا نمی توانستیم تولید کنیم؟ چند وقت دیگر بیایند بنزین را تحریم کنند باید چه کنیم؟ ملتی که می تواند هواپیمای جنگی، ماهواره و مهمتر از آن انرژی هسته ای را بومی کند نکی تواند بنزین را تولید کند؟ اگر اینطور باشد که حق حسابی به کسی برسد این خیانت بوده است.
وی در خاتمه از انتخابات و شرایط آن گفت: رهبری فرمودند انتخابات شرطش این است که امنیت و آرامش ایجاد کند- رای مردم حق الناس است – قانون گرای و احترام به قانون رکن است، ما هم باید به این اصول پایبند باشیم.
7001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها