مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:
به مناسبت تقارن روز معلم و میلاد با سعادت حضرت امام سجاد(ع) از مدیران و مربیان برتر موسسات فرهنگی قرآن و عترت در زنجان تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۱۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: این برنامه در راستای تجلیل از مقام والای معلمان به ویژه معلمان و مربیانی که در حوزه قرآن و عترت، بدون هیچ چشم‌داشتی فعالیت دارند اجرا می‌شود.

نورالله صفیلو افزود: هدف از این برنامه تجلیل از مربیان و معلمانی است که در طول سال در راستای تبلیغ و ترویج معارف عالیه قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت در موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان فعالیت دارند.

وی در ادامه روز برگزاری این مراسم را سه‌شنبه، ١٢ اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و اظهار داشت: موسسه فرهنگی قرآن و عترت منادیان نور در اجرای این برنامه مشارکت داشته و محل برگزاری آن نیز مصلی شهرستان ایجرود است

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از حضور مسئولان استانی و شهرستانی، قرآن‌آموزان و فعالان این حوزه در برنامه خبر داده و تاکید کرد: به مناسبت تقارن روز معلم و میلاد با سعادت حضرت امام سجاد(ع)، این مراسم برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات