فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور:

پروژه سپاه هراسی دشمن به خاطر استیصال در برابر این نهاد انقلابی است/ مردم تبلیغات رنگین را ملاک تصمیم گیری در انتخابات قرار ندهند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: مردم هشیار باشند و تبلیغات رنگین، متنوع و وعده‌های غیرعملی را ملاک تصمیم‌های خود قرار ندهند.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۲۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید علی‌اکبر حسینی در سخنران پیش از خطبه‌ها امروز نماز جمعه شهر نیشابور اظهار داشت: به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی دست غارتگران استعمارگر از ایران قطع و منافع آن‌ها در این منطقه به خطر افتاد تا بلافاصله برای حفظ منافع خود به فکر مقابله با انقلاب اسلامی بیافتند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی با درک هیبت و پیام انقلاب اسلامی به طراحی و عملیاتی نمودن فتنه‌ها، توطئه‌ها و تهدیدات زنجیره‌ای باهدف تجزیه کشور اقدام کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور تأکید کرد: حضرت امام(ره) با تصمیماتی راهبردی فرمان‌های تثبیت ارتش، تأسیس سپاه و بسیج مستضعفان را صادر کردند.

حسینی بیان داشت: سپاه پس‌ از این تصمیم رسالت خطیر حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای گران‌سنگ آن را بر اساس اصل 150 قانون اساسی بر دوش گرفت.

وی گفت: با تأسیس سپاه از متن مردم و حضور جوانان انقلابی، فداکار، شجاع و بصیر در سایه‌سار ولایت و با تفکر فرهنگ عاشورایی، در مقابل تمامی تهدیدات و توطئه‌های دشمنان ایستادند و لحظه‌ای از صیانت از آرمان‌های انقلاب درنگ نکردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور تصریح کرد: پاسداران با ایثار و فداکاری به مقابله با شورش‌های داخلی و مقابله با منافقین، حزب توده و کومله و دموکرات، معاندین و مخالفین انقلاب پرداختند و تا جلو جنایت‌های داعش گونه آن‌ها را بگیرند که باکمال تأسف امروز برخی چشمانشان را بر روی همه آن جنایت‌ها بسته‌اند و به دنبال تطهیر عاملین 17 هزار شهید ترور هستند.

حسینی با اشاره به برخی جنایت‌های منافقین بیان داشت: هنوز یک سال از مقابله با این ترورها نگذشته بود که پاسداران باید در جبهه‌ای دیگر و جنگی نابرابر از طرف استکبار جهانی توسط رژیم بعث عراق بر ماه تحمیل‌شده بود، با دست‌خالی به مقابله می‌پرداخت که با توکل بر خدا و با سلحشوری، شکست مفتضحانه‌ای را بر استکبار جهانی تحمیل کردند.

وی با اشاره به ناکام بودن دشمن برای از بین بردن سپاه خاطرنشان کرد: اگر امروز دشمنان از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های مختلف در کنار اسلام هراسی و ایران هراسی، سپاه هراسی را تبلیغ و هجمه‌های سنگینی را علیه این نهاد انقلابی ایجاد می‌کند از سر استیصال و درماندگی در مقابل پویایی و بالندگی آن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور تأکید کرد: دشمنان می‌خواهند با این هجمه‌های و تخریب‌ها این نهاد انقلابی را محصور و محدود در یک پادگان نمایند و پویایی و بالندگی آن را بگیرند، امام کور خوانده‌اند چراکه سپاه وظیفه حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب را بر عهده دارد و از اهدافش یک‌قدم هم کوتاه نخواهد آمد.

حسینی ادامه داد: سپاه بعد از جنگ در سازندگی کشور نقش بی‌بدیلی را ایفا کرده است و پروژه‌های سنگینی از قبیل نفت، گاز، پتروشیمی، سدسازی، حفر تونل، راه‌آهن، آب‌رسانی، راه‌سازی و دیگر پروژه‌های پیچیده که در توان‌بخش خصوصی نبوده را از توان داخلی و استفاده از شرکت‌های خصوصی به سرانجام رسانیده است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر گوشه کشور با توجه به نیاز، در خدمت و کنار دولت‌ها بوده است و با تفکر جهادی توانست به مردم خدمات‌رسانی نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور افزود: همچنین با نگاه درون‌زا توانسته‌ایم تسلیحات و تجهیزات دفاعی خود را در بخش‌های زمینی، هوایی و دریایی بسازیم و به‌روز نماییم و به حدی رسیده‌ایم که دیگر دشمن جرئت نگاه خصمانه به ایران را ندارد.

حسینی رمز موفقت سپاه را ولایت مداری و اطاعت بی‌چون چرا از ولایت دانست و تأکید کرد: فرهنگ عاشورایی، علوی و مهدوی که سبب  شهادت‌طلبی در راه آرمان‌های اسلام انقلابی شده است از ابتدا با سپاهیان مأنوس بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: باری دیگر آزمونی بزرگ در 29 اردیبهشت پیش رو داریم که همه مردم با حضور حداکثری، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در دفاع از انقلاب می‌افزاییم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور گفت: علاوه بر حضور حداکثری باید نسبت به انتخاب افراد اصلح از بین گزینه‌های مختلف تأیید صلاحیت شده بر اساس شاخص‌هایی که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بیان داشته و دارند اقدام کنیم.

حسینی افزود: به همه توصیه می‌کنم کاندیدها را یکی‌یکی در ترازوی گذاشته و بر اساس شاخص‌های امام(ره) و رهبری بسنجند و نزدیک‌ترین گزینه‌ها به این معیارها را انتخاب نمایند.

وی تأکید کرد: بهترین گزینه کسی است که درد کشور را بفهمد، درد مردم را بداند، با مردم یگانه و صمیمی باشد، از فساد دور باشد، دنبال اشرافی گری خودش نباشد چون اشرافی گری مسئولین آفت بزرگ زمان ما است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور افزود: دیگر نکته بااهمیت این است که کاندیدا مرزبندی مشخصی با دشمنان داشته باشد، دشمن، دشمن است و هر چه ملاحظه او را کنیم و عقب‌نشینی نماییم، جلوتر خواهد آمد، کسانی که مرزشان با دشمنان و دست‌نشانده‌های آن‌ها روشن نباشد اصلح نیستند.

حسینی دین‌داری را دیگر ویژگی مهم افراد برای کسب رأی مردم دانست و گفت: بهترین از لحاظ دین‌داری و آماده برای حضور در میدان‌های دشوار و دردمندانه انقلاب را انتخاب کنید.

وی در پایان تصریح کرد: مردم هشیار باشند و تبلیغات رنگین، متنوع و وعده‌های غیرعملی را ملاک تصمیم‌های خود قرار ندهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها