مصطفی برزگر
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
عالم سیاست نباید باعث شود که افراد خط قرمزهای دینی و عقیدتی مردم را بشکنند سیاست و قدرت آنچنان عزیز و لذیذ نیست که به ساحت مقدس امام معصوم توهین شود.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۴۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در پی اهانت به ساحت مقدس امام هشتم (ع) توسط مجری برنامه یکی از ستاد های انتخاباتی گفت: اخیرا در ستاد یکی از کاندیداها در شهر ایلام مجری برنامه به ساهت مقدس امام هشتم(ع) اهانت کرده است ما ضمن محکوم کردن این حرکت زشت و ناپسند به مقام شامخ امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا از مراجع قضایی خواستار برخورد شدید قانونی با این هتاک هستیم

وی عنوان کرد: عالم سیاست نباید باعث شود که افراد خط قرمزهای دینی و عقیدتی مردم را بشکنند سیاست و قدرت آنچنان عزیز و لذیذ نیست که به ساحت مقدس امام معصوم توهین شود.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: بعضیا برای رسیدن به مقام دنیوی و سیاسی مقدسات را قربانی می کنند و اینگونه توهین ها مسبوق به سابقه است دوم خرداد 76 به بعد در روزنامه های زنجیره ای به خدا انبیاء امامان و تمامی مقدسات توهین کردند از این افراد چنین رفتاری دور از انتظار نیست.

وی افزود: همین جریان، حاضر است برای رسیدن به قدرت تمامی مقدسات عالم را قربانی کند و کسانی که در وادی سیاست هستند و غیرت دینی دارند باید با این افراد برخورد قاطع کنند که زمینه ساز توهین به سایر مقدسات نشود.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: ما همچنان منتظریم که مقامات محترم قضایی استان برخورد قانونی و شایسته را با این فرد هتاک انجام دهند.

ارسال نظرات