خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج گفت: شهید مطهری از سرمایه های عظیم انقلاب و از طلایه داران جریان فکری حضرت امام خمینی (ه) در فرایند انقلاب اسلامی به شمار می رفت.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۵۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

سرهنگ مهرعلیا  فرمانده سپاه ناحسه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: شهید مطهری از سرمایه های عظیم انقلاب  و از طلایه داران جریان فکری حضرت امام خمینی (ه) در فرایند انقلاب اسلامی به شمار می رفت.

مهرعلیا در ادامه با اشاره به درک هوشمندانه این شهید والا مقام از وضعیت جامعه و مقتضیات زمانه خود افزود: شهید مطهری با سازماندهی نیروهای انقلابی و علاقمند به حضرت امام (ره) آرایش جدید را در شرایط پر خفقان ناشی از اعمال سیاست های آمریکایی و غربی شاه برای پشتوانه سازی فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی بوجود آورد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های ماندگار و الهام بخش تفکر و اندیشه های شهید مطهری برای تماس نسل ها و جوامع بشری ابراز کرد: امروز که فرهنگ منحط و لیبرال دموکراسی غربی با برخورداری از حمایت ابر سرمایه داری فاسد، جنگ نرم و تهاجم همه جانبه را علیه هویت و موجودیت انقلاب و ارزش های دینی و اسلامی ملت ایران سازماندهی و عملیاتی کرده است، تائسی به الگوها و ارزش های مبارزاتی شهید مطهری در دوران رویارویی با مکاتب و اندیشه های الحادی و التقاطی بسیار رهگشا خواهد بود .

5002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها