رئیس دانشگاه پیام نور لرستان:

تجاری سازی دو محصول دانش بنیان در دانشگاه لرستان

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان از تجاری سازی دو محصول دانش بنیان در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۶۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، منوچهر ططری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه پیام نور لرستان در راستای برنامه های خود به عنوان یک دانشگاه کارآفرین با تاسیس شرکت های دانش بنیان در زمینه ایجاد اشتغال دانشجویان گامهای موثری برداشته است.

وی افزود : رویکرد دانشگاه پیام نور در سال۹۶ براساس شعار سال که توسط مقام معظم رهبری امسال را سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری کرده اند حرکت خواهد کرد و امید آن را داریم که امسال شاهد درخشش دانشگاه در این زمینه باشیم.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان عنوان کرد: با نگاه توسعه مداری و توسعه شرکت های دانش بنیان ۱۱ محصول در دانشگاه پیام نور لرستان مورد ارزیابی قرار گرفت که ۲ محصول دانش بنیان اکنون در مرحله تجاری سازی قرار دارد.

ططری با بیان اینکه فضای فیزیکی مناسب برای فعالیت شرکت های دانش بنیان در این دانشگاه فراهم شده است بیان کرد: درسال گذشته در جشنواره شرکت های دانش بنیان دانشگاه پیام نور لرستان رتبه چهارم کشوری را کسب کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت : در پردیس دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد ساختمان اداری با زیربنای هزار و ۲۰ مترمربع و ساختمان آموزشی نیز با زیربنای هزار و ۹۹۶ مترمربع احداث شده است.

وی تصریح کرد: در پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد، ساختمان کارگاهی و یک واحد چند منظوره ورزشی نیز با زیربنای هفت هزار متربع در دست احداث بوده که هم اکنون عملیات اجرایی این طرح نیز به اتمام رسیده است.

ططری اظهار داشت : سند مالکیت زمین ساخت دانشگاه پیام نور واحد پلدختر و کوهدشت نیز اخذ شده و یک سوله کارگاهی و سالن ورزشی دانشگاه پیام نور واحد الیگودرز آماده بهره برداری است.

وی افزود : دانشگاه پیام نور لرستان در دولت تدبیر و امید بر مدار قانونمداری و حرکت در راستای خلاقیت اساتید و دانشجویان و بومی سازی بر فعالیت ها گام بر می دارد.

انتهای پیام /ز

ارسال نظرات