خطیب نماز جمعه لردگان گفت: امنیت امروز جامعه را مدیون از خودگذشتگی های پاسداران هستیم.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۷۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام حسین انصاری امروز در خطبه های نماز جمعه لردگان با اشاره به ویژگی های فرد اصلح از دیدگاه امام علی (علیه السلام) اظهار کرد: عادل بودن، آشنایی کامل به قوانین داخلی، خارجی و بین‌المللی، با کفایت بودن، توجه به عزت، شرف و بزرگی ملت، ساده زیست و عدم تشریفاتی بودن و توجه به عقل و درایت در مصرف بیت المال از ویژگی های فرد اصلح و مدیر اجرایی یک ملت است.


وی با اشاره به 11 اردیبهشت ماه روز کارگر گفت: باید قدر کارگران را بدانیم و حقوق آنها را رعایت کنیم چراکه شکوفائی اقتصاد جامعه به دست کارگران است.


خطیب نماز جمعه لردگان خاطرنشان کرد: باید با قاچاق کالاهای خارجی مبارزه کرد تا کارگران در کارخانه بیکار نشوند و در این میان باید از تولیدات داخلی حمایت کرد.


انصاری از پاسداران به عنوان جان بر کفان نظام و اسلام یاد کرد و گفت: پاسداران باید دارای روحیه از خودگذشتگی و مدافعین اسلام و انقلاب باشند،سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب تا کنون حدود 40 توطئه علیه نظام را خنثی و نابود کرد و باید قدر آنها را بدانیم چرا که اگر سپاه نبود امنیت امروز نیز موجود نبود.

ارسال نظرات